Terug naar overzicht
Wij gaan dit waarschijnlijk ook nemen als intredelied. Ik vind persoonlijk dat er niets mis is met de tekst. Je kan natuurlijk ook opteren voor de instrumentale versie als je je zorgen maakt over de tekst.
Hoi Ilse!Mijn zus is in 2010 getrouwd en heeft dit als intredenummer voor de kerk gekozen.In 't geheel met de kerk, ... was 't echt een super emotioneel moment en heel pakkend voor iedereen. Ik ken de tekst niet van buiten maar ik moet eerlijk zeggen dat je volgens mij de tekst niet echt hoort... Over 't liedje zelf zou ik zeker niet twijfelen, iedereen in de mis bij mijn zus vond 't super romantisch!Ik ga Forever in Love van Kenny G nemen, mss ook iets voor jullie? X
Bij ons wordt dit ook het intredelied in de kerk.
Prachtig lied, ik krijg altijd een krop in mijn keel als ik het hoor :) De tekst vind ik juist heel toepasselijk. Je weet ook helemaal niet hoe het zal aflopen he, alles kan gebeuren en je kan het niet voorspellen. Maar je kiest er toch voor om het erop te wagen en je gaat uit van het beste. Zeker doen, iedereen zal een traantje laten :D
ik had dit ook als intrede lied in de kerk, en het was een suppergevoel om met dit liedje de kerk binnen te stappen... eerst gingen de bruidskindjes en dan ik met mijn vader,ik zag allemaal ontroerende blikken en er zijn er veel dat een traantje hebben gelaten...