Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe de kinderen betrekken tijdens de huwelijksviering?

29-1-2012 14:40:18
Een tijdje geleden was hier het topic: hoe betrekken jullie de kinderen tijdens de viering. Ons zoontje brengt de ringen, steekt mee de memorykaars aan. Mijn metekindje wordt bloemenmeisje.

Mijn toekomstige vriend heeft vandaag een ludiek verhaaltje geschreven dat tijdens de huwelijksviering zal voorgelezen worden. Een vriendin van ons is grafisch vormgeefster en gaat op grote vellen papier bijgepaste tekeningen maken. Wat vinden jullie ervan? Hier komt het...

Wil je met me trouwen? (=titel)

Wil je met me trouwen?
Beer durft het eindelijk aan konijn te vragen. Het heeft nu lang genoeg geduurd! Beer is al jaren verliefd op konijn...

Het was allemaal begonnen tijdens een nachtje feesten, want dit deden beer en konijn nu eenmaal graag. Wel tijdens één van die nachten moest beer konijn een handje geven om zo door een dichte massa ander beesten te ontsnappen naar een iets minder bevolkt plekje. Stiekem voelde ze allebei plots vlindertjes in de buik. Eenmaal daar aangekomen begon beer uitbundig met konijn te dansen!
Beer kan heel goed dansen, maar kuisen kan hij nog veel beter! (grapje die vrienden verstaan, bart is nl kuisfreak)
Al dat dansen heeft een diepe indruk gemaakt op konijn. En op een dag weet ze het zeker: ze is verliefd op beer.

Na een tijdje dansen en feesten besluiten beer en konijn om een stapje verder te gaan in hun leven samen. Beer gaat namelijk een nestje bouwen voor hun beiden. Met de hulp van een paar andere beestjes, namelijk rosse vos en blonde brombeer was deze klus in een mum van tijd geklaard.

Nu hun liefdesnestje af was, konden ze er eindelijk intrekken tot groot genoegen van konijn want die vond dat het lang genoeg geduurd had. Konijnen hebben namelijk geen geduld (haha).

Beer dacht eindelijk weer wat rust in zijn leven gevonden te hebben, maar dat was buiten de biologische klok van konijn gerekend.

Konijn wou namelijk een kindje van beer. Zo gezegd zo gedaan, acht maanden (thomas was prematuur) later kwam het mooiste en liefste diertje dat ze ooit hadden gezien ter wereld namelijk een brilaapje.

Nu al dat werken aan hun nestje en kindjes maken besloten konijn, beer en brilaapje om dan maar eens op verlof te gaan, ver weg van al de andere dieren en nestjes. En het was daar dat beer het eindelijk durft te vragen aan konijn.

Op een oogverblindend mooie dag op dat paradijselijke eiland ging het gezinnetje op uitstap. Al snel begint het maagje van beer en brilaap te knorren en ze besluiten een hap te gaan eten. Beer vond dit wel een heel mooi plekje waar ze zaten en na al dat lekkers durft beer eindelijk op zijn knie te gaan en vraagt aan konijn:

Wil je met me trouwen?

Tamara
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 959

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik29-1-2012 14:58:14

Zo lief! :)

ps: heb jij geluk met zo'n kuisfreak in huis!

't Is echt mooi, en heel persoonlijk...je zou mss je bloemenmeisje bunny-oortjes kunnen opzetten en je zoontje bere-oortjes en dat zij dan de tekeningen op hun plekje zetten ofzo...lijkt me wel grappig.. :)

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik29-1-2012 15:06:40

Is idd héél mooi verwoord!

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik29-1-2012 17:49:34

Super gevonden!!

delphine
9-6-2012
 Meld misbruik29-1-2012 17:54:34

kei mooi!!! zo lief!! echt dit gaat tranen geven in de kerk!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...