Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitgaansgelegenheden vrijgezellen (Regio Turnhout) - volwassener publiek

29-1-2012 15:10:42
Hoi allemaal

Ik heb jullie hulp nodig :), dus ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Mijn vriend is een nakomertje dus er zit een groot leeftijdsverschil tussen zijn broers en zussen. We hebben daarom besloten om onze vrijgezellen te doen in 2 delen
- Deel 1: ieders een aparte vrijgezellenavond, met onze eigen vrienden (van onze leeftijd dus (ter info wij zijn 24-25 jaar). Deel 1 wordt georganiseerd door onze getuigen.
- Deel 2: willen we dus met de broers en zussen van mijn vriend doen + hun partners (deze leeftijd ligt dus tussen 24 en 40 jaar). Deel 2 willen we zelf organiseren

Nu voor deel 2 zitten we dus met een vraag:
Aangezien we deel 2 zelf organiseren, zitten we nu dus met heel wat vragen rond: hoe het leuk maken voor iedereen :D!

Wat we al in gedachten hadden:
- Een murderevent te doen (dit is eten en het oplossen van een mysterie in één) --> wordt heel ludiek aangepakt/een echt toneel live voor je ogen gespeeld en wij als gasten mogen dan de moord mee oplossen en uiteraard hangt hier dan een 'reward' aan vast!
- Maar voor daarna zouden we graag willen uitgaan met deze hoop. Maar aangezien wij zelf vooral nog uitgaan naar discotheken waar vooral onze leeftijd komt (en tegenwoordig voelen wij ons daar al oud, dus lang zal dat niet meer duren :D)...hebben we nu dus geen idee van uitgaansgelegenheden die ook leuk zijn voor een volwassener publiek.

Misschien dat jullie ideetjes hebben (regio Turnhout) waar we met z'n allen eens goed kunnen doorzakken en waarbij we niet heel de avond tussen de pubers staan? Laat de ideetjes maar komen, we kunnen het gebruiken!

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 783

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...