Terug naar overzicht
wij hebben het toch mee vermeld in soort klein versje en werd al tot nu toe zeer goed onthaald door wie al een uitnodiging van ons kreeg!!! echt zeer positief waren ze !
Wij hebben dat als kado gekregen, vond ik wel een zeer mager.We hadden niets gewonnen dus achteraf gezien niets gekregen...Ik zou er niet mee beginnen.Groetjes,Laura
Ik zou er ook nie mee beginnen! Er zijn altijd mensen die dat dan als kader nemen:-(
Ik ben er ook absoluut geen fan van...
Ik vind dit ook nogal opdringerig en onbeleefd. Natuurlijk kun je verwachten dat mensen dit dan in plaats van een kado gaan geven. Inkom vraag je bij een studentenfuif of een theatervoorstelling, niet bij je huwelijk.
Heb het verhaal gehoord van een koppel die dit expliciet vroegen ipv enveloppes. Ze hebben 2x een winnend ticketje. Maar dit blijft natuurlijk een kansspel. De kans dat je niet veel hebt, is groot natuurlijk. Ikzelf zou het ook niet doen. Het zekere voor het onzekere nemen, dan maar?
Vrijblijvende cadeau-tip: U mag altijd aan ons spaarvarkentje denken: BE31 ... Komt U niet graag met lege handen toe? Bloemen zijn voor ons geen goed idee, breng dan liever een "Win For Life" ticketje mee!zo zullen wij het formuleren! liefs.
wij gaan wsl ook zoiets zetten als Heidi, maar ik ga wel "1" zetten wsl ipv "een", zodat het duidelijk is dat ze niet alles in ticketjes moeten kopen :o) en zal dat ook wel verduidelijken als mensen ernaar vragen of waar we't echt gaan afgeven