Terug naar overzicht
Hallo Linde,Natuurlijk afhankelijk ook van je kleed, mss zitten er daar al steentjes op en is het zo niet nodig om veel juwelen te dragen?En mss kan je boven je handschoenen ook een armband dragen, zou je even moeten zien als dit past. Want als je op het avondfeest je handschoenen afdoet is het mss wel leuker om een armband te hebben. Hopelijk helpt dit wat :)Groetjes!!
Retrobroche? Oorbellen met clips?
ik denk ook onmiddelijk aan oorbellen met clips.
Ben je van plan om zowel de handschoenen als de birdcage de hele dag en avond te dragen? Meestal gaan die op een bepaald moment wel af. Dan kun je alsnog een armband en haarclips aandoen. Oorbellen met clips zijn ook een optie, maar in mijn ervaring gaat dat toch al gauw knellen. En dat leidt toch maar af van de birdcage. Een andere optie is een blinkende broche op de jurk. Als de outfit met sluier en hooggesloten jurk al compleet eruit ziet, dan moet het natuurlijk niet...
Hoi Linde, Ik kan voor jou oorbellen met knijpers maken ipv stekertjes. Ik maak bruidssieraden en heb ook haarkammen, diademen en zo staan... Indien je interesse hebt kijk eens op mijn site www.tohaveandtohold.be . Groetjes,Filipa