Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een rare vaststellling

29-1-2012 17:24:53
Mmm, ik ben eens aan het denken aan juwelen voor de grote dag.
Helaas:
- een kettingje is niet echt een optie (mijn kleed is niet uitgesneden en ik draag een birdcage veil (vind dat er niet te veel rond mijn gezicht mijn zijn)
- oorbellen gaan niet (heb geen gaatjes)
- armband? ik gaan handschoenen dragen..

Ik weet niet goed wat te doen..
Tips?
Linde

Linde
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 883

Titia
28-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 17:49:18

Hallo Linde,

Natuurlijk afhankelijk ook van je kleed, mss zitten er daar al steentjes op en is het zo niet nodig om veel juwelen te dragen?
En mss kan je boven je handschoenen ook een armband dragen, zou je even moeten zien als dit past. Want als je op het avondfeest je handschoenen afdoet is het mss wel leuker om een armband te hebben.

Hopelijk helpt dit wat :)

Groetjes!!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik29-1-2012 17:50:43

Retrobroche? Oorbellen met clips?

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik29-1-2012 20:09:41

ik denk ook onmiddelijk aan oorbellen met clips.

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 20:30:59

Ben je van plan om zowel de handschoenen als de birdcage de hele dag en avond te dragen? Meestal gaan die op een bepaald moment wel af. Dan kun je alsnog een armband en haarclips aandoen. Oorbellen met clips zijn ook een optie, maar in mijn ervaring gaat dat toch al gauw knellen. En dat leidt toch maar af van de birdcage. Een andere optie is een blinkende broche op de jurk. Als de outfit met sluier en hooggesloten jurk al compleet eruit ziet, dan moet het natuurlijk niet...

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik29-1-2012 20:33:06

Hoi Linde,

Ik kan voor jou oorbellen met knijpers maken ipv stekertjes. Ik maak bruidssieraden en heb ook haarkammen, diademen en zo staan... Indien je interesse hebt kijk eens op mijn site www.tohaveandtohold.be .

Groetjes,
Filipa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...