TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stefanie
28-7-2012
|
29-1-2012 18:14:28
Wij hebben aan onze tafel enkel de suite Ik heb twee getuige: mijn vriendin (getuige wet) en mijn zus (getuige kerk), maar om het gemakkelijk te maken laat ik aan onze tafel enkel de zussen, broers en ouders van ons zitten. We hebben ook 3 kleintjes (3,2&1 jaar oud op dat moment) en zij komen aan onze tafel te zitten. Als je wilt, stuur ik je mijn tafelindeling door... Groetjes
|
|
Lien
7-7-2012
|
29-1-2012 18:24:13
Bij ons zullen aan de eretafel onze ouders, (schoon)broers en (schoon)zussen zitten. Onze getuigen zullen liever de vriendengroep vervoegen aan tafel....
Ik vraag me af hoe jullie het volgende doen... Zet je bv familie van moederskant zoveel mogelijk samen (verschillende generaties aan 1 tafel dus) en familie vaderskant zoveel mogelijk samen OF zet je liever neven en nichten (jongere generatie) van de verschillende families samen en nonkels en tantes samen??
Groetjes!
|
|
Stefanie
28-7-2012
|
29-1-2012 18:48:28
wij zetten familie van mama aan een tafel en familie van papa aan een andere tafel (heeft ook wel te maken met familieruzie e.d.) Mijn verloofde heeft enkel familie aan moeders kant (zijn papa is enig kind en zijn ouders zijn er jammer genoeg niet meer) dus daar hebben we ook een aparte tafel voor voorzien.
|
|
Sophie
2-6-2012
|
29-1-2012 18:57:12
Hoi, je mag je planning zeker is doorsturen hoor nr Fieke_mieke01@hotmail.com Bij ons is het zo dat de familie's elkaar amper kennen. Dus die hou ik appart. Mijn getuige is een vriendin, met haar man, en mijn neef, mijn toekomstige zijn getuige is een vriend met zijn vriendin. Dus ik zou deze aan onze ere-tafel zetten, kwestie van dan ook de kerk in het midden te houden voor de familie's. Wij hebben veel meer contact met mijn familie dan met zijn familie. Maar ik vind dat ik het niet kan maken om mijn familie aan de ere-tafel te zetten en zijn familie dan niet ... ookal zou hij er geen probleem van maken hoor. Mijn schoonpapa is ook niet de meest sociale mens, mede doordat hij voor het jongste zusje nog steeds zorgt, meisje met syndroom van down, dus die zou ik het liefst bij mensen zetten die ze goed kent. Ikzelf ben enig kind. Mijn verloofde nodigt niet alle broers en zussen uit wegens ruzies, normaal gezien is hij de middelste van de 11! Maar ja, ik wil gewoon niemand voor het hoofd stoten ...
|
|
Stefanie
28-7-2012
|
29-1-2012 19:04:59
Ik heb mijn tafelindeling niet op deze laptop staan, dinsdag kan ik je deze mailen. Stuur me anders een privébericht om me daaraan te helpen denken :) dan laat ik dat bericht op ongelezen staan :)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|