Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking

29-1-2012 17:46:26
Hoi allemaal,

ik zit een beetje in de knoei met mijn tafelschikking!

Wie zit er aan de ere-tafel?

Getuigen zijn vrienden en neef, dat zijn 5 personen, hier kunnen er nog 2 bijkomen.

Wij wilden ook een kindertafel voorzien, onze boys 9 en 11, en dan kids van getuigen van 6 tot 14j

Mijn familie:10 personen

Mijn ventje zijn familie 13 personen.

De tafels zouden volgens mijn ventje per 12 personen zijn, ik dacht maar per 10 ...

Ff puzzelen zene!

Raad iemand hierover?

Sophie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 647

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 18:14:28

Wij hebben aan onze tafel enkel de suite
Ik heb twee getuige: mijn vriendin (getuige wet) en mijn zus (getuige kerk), maar om het gemakkelijk te maken laat ik aan onze tafel enkel de zussen, broers en ouders van ons zitten.
We hebben ook 3 kleintjes (3,2&1 jaar oud op dat moment) en zij komen aan onze tafel te zitten.
Als je wilt, stuur ik je mijn tafelindeling door...
Groetjes

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 18:24:13

Bij ons zullen aan de eretafel onze ouders, (schoon)broers en (schoon)zussen zitten. Onze getuigen zullen liever de vriendengroep vervoegen aan tafel....

Ik vraag me af hoe jullie het volgende doen... Zet je bv familie van moederskant zoveel mogelijk samen (verschillende generaties aan 1 tafel dus) en familie vaderskant zoveel mogelijk samen OF zet je liever neven en nichten (jongere generatie) van de verschillende families samen en nonkels en tantes samen??

Groetjes!

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 18:48:28

wij zetten familie van mama aan een tafel en familie van papa aan een andere tafel (heeft ook wel te maken met familieruzie e.d.) Mijn verloofde heeft enkel familie aan moeders kant (zijn papa is enig kind en zijn ouders zijn er jammer genoeg niet meer)
dus daar hebben we ook een aparte tafel voor voorzien.

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik29-1-2012 18:57:12

Hoi,

je mag je planning zeker is doorsturen hoor nr Fieke_mieke01@hotmail.com

Bij ons is het zo dat de familie's elkaar amper kennen.
Dus die hou ik appart.

Mijn getuige is een vriendin, met haar man, en mijn neef, mijn toekomstige zijn getuige is een vriend met zijn vriendin.
Dus ik zou deze aan onze ere-tafel zetten, kwestie van dan ook de kerk in het midden te houden voor de familie's.

Wij hebben veel meer contact met mijn familie dan met zijn familie.
Maar ik vind dat ik het niet kan maken om mijn familie aan de ere-tafel te zetten en zijn familie dan niet ... ookal zou hij er geen probleem van maken hoor.

Mijn schoonpapa is ook niet de meest sociale mens, mede doordat hij voor het jongste zusje nog steeds zorgt, meisje met syndroom van down, dus die zou ik het liefst bij mensen zetten die ze goed kent.

Ikzelf ben enig kind.
Mijn verloofde nodigt niet alle broers en zussen uit wegens ruzies, normaal gezien is hij de middelste van de 11!

Maar ja, ik wil gewoon niemand voor het hoofd stoten ...

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 19:04:59

Ik heb mijn tafelindeling niet op deze laptop staan, dinsdag kan ik je deze mailen.
Stuur me anders een privébericht om me daaraan te helpen denken :) dan laat ik dat bericht op ongelezen staan :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info