Terug naar overzicht
Ik heb tijdens mijn studententijd ook in een feestzaal gewerkt en daar was het inderdaad ook altijd hetzelfde liedje bij binnenbrengen van de huwelijkstaart: Conquest of paradise...Maar je kan toch een ander liedje vragen aan de DJ??Zo moeilijk kan het niet zijn...Gewoon jullie eigen keuze maken ;-) het is jullie dag!groetjes!
Wij hebben een zelfgemaakte mix van Mendelssohn's Wedding March en Sweets for my sweet.Maar als het niet specifiek iets met taart of zoet te maken moet hebben: zijn er geen andere themesongs die jullie beiden graag horen? (vb I see you van Leona Lewis = soundtrack van Avatar)
Niet echt krachtig, maar wel progressieve sound.Flink luid laten zetten met wat extra bas, toch impact.Beetje in dezelfde trend van 'pirates of the caribean'.Muziek starten 1 minuut alvorens de taart binnenkomt, om aandacht te trekken.http://www.youtube.com/watch?v=twepYLbAhNo(is een kortere versie dan het originele, wat dan ook anders klinkt)grtz www.discovideo.be
Ik heb al enkele keren volgende gehoord :Also Sprach ZarathustraGroetjes,Sonja
wij zitten net met het zelfde probleem vast die SONGSmoeilijke keuze....grtz davinia