Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lied bij binnenbrengen huwelijkstaart

29-1-2012 18:28:23
Hoi medetrouwertjes, we zitten hier beetje vast met onze muziek ... Hulp gevraagd

Bij het binnenkomen van de zaal hebben we gekozen voor 'pirates of the caribean - theme song'. Een korte maar stevige binnenkomer en zoiets kort en krachtig willen we dus ook bij het binnen brengen van de huwelijkstaart en daar zitten we dus vast ...

Onze dj wist ons te vertellen dat er daar (werkt altijd met die feestzaal) de 'lichtjes van de schelde wordt genomen'. Ik kan wel ergens begrijpen waarom ze dat doen (veel lichtjes en spektakel om de taart binnen te brengen) maar wij vinden dat dus echt niet passen ...

We willen telkens onze gasten verrassen en dat willen we nu dus ook. Het moet hun echt bijblijven ... Iemand ideetjes?

Thanks!!!!

Serendipity
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2556

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-1-2012 19:01:09

Ik heb tijdens mijn studententijd ook in een feestzaal gewerkt en daar was het inderdaad ook altijd hetzelfde liedje bij binnenbrengen van de huwelijkstaart: Conquest of paradise...

Maar je kan toch een ander liedje vragen aan de DJ??
Zo moeilijk kan het niet zijn...
Gewoon jullie eigen keuze maken ;-) het is jullie dag!

groetjes!

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 19:02:45

Wij hebben een zelfgemaakte mix van Mendelssohn's Wedding March en Sweets for my sweet.
Maar als het niet specifiek iets met taart of zoet te maken moet hebben: zijn er geen andere themesongs die jullie beiden graag horen? (vb I see you van Leona Lewis = soundtrack van Avatar)

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik29-1-2012 19:48:35

Niet echt krachtig, maar wel progressieve sound.
Flink luid laten zetten met wat extra bas, toch impact.
Beetje in dezelfde trend van 'pirates of the caribean'.
Muziek starten 1 minuut alvorens de taart binnenkomt, om aandacht te trekken.
http://www.youtube.com/watch?v=twepYLbAhNo
(is een kortere versie dan het originele, wat dan ook anders klinkt)

grtz www.discovideo.be

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik29-1-2012 20:40:21

Ik heb al enkele keren volgende gehoord :

Also Sprach Zarathustra

Groetjes,
Sonja

davinia
13-3-2015
 Meld misbruik2-11-2014 20:59:51

wij zitten net met het zelfde probleem vast die SONGS
moeilijke keuze....
grtz davinia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...