Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mia Monta - Zottegem

31-7-2006 11:09:10
Kan iemand mij de contactgegevens van Mia Monta bezorgen aub? Ik heb hun nummer gevonden in de gouden gids, maar ik probeer al sinds vrijdag te bellen voor een afspraak. Er neemt daar niemand op. Dus dacht ik dat er mss een verkeerd nummer staat in de telefoonboek. Het nummer dat ik hier heb is het volgende: 09/360 12 11. Kan iemand dit bevestigen ofzo?

THX!
Isabel
01/09/07

Isabel
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 820

Anneleen
19-8-2006
 Meld misbruik31-7-2006 11:23:18

Hallo Isabel,

Mijn jurk komt ook van bij mia-monta.
Ik mag deze op 18 augustus gaan afhalen, we trouwen de 19de.
Ik denk dat ze momenteel in verlof zijn, ik heb daar iets van horen zeggen bij de laatste pasbeurt, want mijn zus mag volgende week vrijdag gaan voor een laatste pasbeurt van haar suitekleed.

Hun kledij is fantastisch een ik heb er mijn droomkleed gevonden.

Groetjes
Annelen
19/08/2006

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik31-7-2006 11:45:19

Dag Anneleen,

Dank je wel voor je reactie. Ik ben al blij dat ze nog bestaan, k had al gehoord dat ze gestopt waren enzo..
Veel plezier op 19 augustus! Geniet ervan!!!!
ps: Trouw jij dan in de buurt van zottegem?

Isabel
01/09/07

Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik31-7-2006 13:06:03

www.miamonta.be dat is hun website en daar staan alle gegevens op. Ze zijn zeker nog niet gestopt, want ik mag er mijn bruidskleed in november gaan halen, in september is mijn 1ste pasbeurt. Ze helpen je echt geweldig hoor! Na 2u passen, waren ze nog even attent en geduldig met mij.

Anneleen
19-8-2006
 Meld misbruik31-7-2006 14:18:01

Hallo Isabel,

Wij trouwen in de kerk van Strijpen om 15u.

En jullie?

Groetjes
Annelen

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik31-7-2006 14:31:49

Oei, k weet dat niet eens liggen Strijpen... :p
Wij trouwen om 15.30 uur in de kerk van Bambrugge (deelgemeente van Erpe-Mere). Voor jou is het aftellen waarschijnlijk al begonnen, ik moet nog net iets langer wachten. Ik wens jou alvast een heel mooie dag toe!

Isabel

Anneleen
19-8-2006
 Meld misbruik31-7-2006 16:40:02

Hallo Isabel,

Strijpen is een deelgemeente van Zottegem, de baan van Zottegem naar Oudenaarde.

Wanneer trouwen jullie?

Groetjes
Anneleen

Angelique
4-5-2007
 Meld misbruik31-7-2006 18:00:36

Hallo,

Ikzelf was ook van plan om es naar Mia Monta te gaan in Zottegem. Hebben ze veel keuze van kledij en valt het nog wat mee qua prijs??

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik1-8-2006 8:28:04

Anneleen,
Wij trouwen voor de wet in Aalst en voor de kerk in Bambrugge. Ligt wel enkele km's uit elkaar, maar ik wou persee trouwen in de kerk van Bambrugge. Mijn ouders wonen daar en ik vind dat dat toch nog altijd iets speciaals heeft. Heeft wel zijn nadelen ook maar die nemen we er wel bij. We verliezen bijvoorbeeld heel wat tijd door het steeds heen en weer rijden, en het kost ons ook wel meer aan vervoer. Hebben jullie een ceremoniemeester? Ik vind er geen in onze streek. Wel Joris Temmerman, maar dan moet je je wagens ook bij hem huren. En hij heeft niets wat wij willen...

Groetjes,
Isabel

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik1-8-2006 13:03:19

Hey Isabel,

Ik was ook eerst bij Joris Temmerman geweest maar ik wou koetsen dus dat ging niet.
De man van de koetsen heeft ons iemand uit Herzele aangeraden. Hij heet Van den Rijse, denk ik. Adres: Eikboslaan 10. Tel : 053626531.
Hij is niet zo jong, maar komt heel los over en volgens die man van de koetsen doet hij zijn werk heel goed. Hij geeft wel wat tips maar ik denk dat je best zelf ook wat vragen stelt want voor hem zijn veel dingen vanzelfsprekend terwijl dat voor jou misschien niet zo is.
Wij hebben hem in ieder geval geboekt. Die man van de koetsen had ons een andere koetsenier aangeraden en daar zijn we ook tevreden over, dus ik vertrouw er wel op dat ook de ceremoniemeester in orde zal zijn.

Groetjes, Sissi

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik1-8-2006 13:29:55

Intussen weet ik dus dat Mia Monta in verlof is tot 7 augustus.. Nog heel effe wachten dus..
En Sissi, bedankt voor de tip, ik bel hem eens!

Groetjes!

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik1-8-2006 14:21:13

Hey Sissi,
Heel toevallig blijkt deze ceremoniemeester de nonkel te zijn van mijn collega... :-)
Wat is de wereld toch klein he!

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik1-8-2006 15:02:41

Dat is ook toevallig. Weet zij misschien iets meer over hem (zijn werk dan bedoel ik hé)?

Groetjes

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik2-8-2006 10:57:03

Hey Sissi,

Mijn collega vertelt me dat haar nonkel nogal streng is, maar dan in de zin van strikt. Hij wil dat alles perfect verloopt en hij daar dan ook alles voor. Ze zegt dat hij dat al vele jaren doet en dat hij door zijn ervaring ook wel veel meer weet. Wat eigenlijk logisch is he. Ze heeft hem snel, via telefoon, onze voorlopige planning voorgelezen en hij heeft er toch al een aantal fouten in gevonden.
Waar en wanneer trouw jij eigenlijk Sissi?

Groetjes,
Isabel

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik2-8-2006 11:34:33

Hey Isabel,

Bedankt! Nu weet ik toch iets meer. Hij had ons namelijk niet gezegd wanneer we nog eens moesten langskomen en dat vond ik wel raar.
Wij hebben nog geen dagplanning aangezien we op het gemeentehuis pas 6 maand op voorhand kunnen veastleggen en de pastoor (moeilijk te bereiken) zou ons nog iets laten weten.
We trouwen op 26/05/07 voor de wet in Ninove en voor de kerk in Denderwindeke. Het feest is in Lochristi (Kasteel van Saffelaere).

Groetjes, Sissi

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik2-8-2006 12:25:45

Moeilijk waarschijnlijk als je zo nog geen echte planning kan opmaken...
Maar wat betreft de cm zou ik hem gewoon bellen hoor als je vragen hebt. Misschien redelijk indisceet, maar hoeveel vraagt hij? Mijn collega weet het zelf niet en ik heb hem nog niet gebeld omdat ik eerst wil afwachten of dat niet in ons vervoer zou inbegrepen zitten.

Grtz!

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik2-8-2006 13:20:37

Ja, dat is echt vervelend. Ik denk dat ik nog eens ga horen op de gemeente.
Als ik mij niet vergis vraagt hij 125 euro voor 3 uur en 12,5 per bijkomend uur (maar ben het niet meer 100% zeker).

Groetjes

P.s. Moest je zin hebben om nog meer ideëen of adressen uit te wisselen mag je me altijd mailen. sissi.gevaert@pandora.be

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik2-8-2006 15:58:00

idem voor jou, mail gerust!
Isabel_hans_trouwen@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info