TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvia
15-6-2012
|
30-1-2012 12:05:20
Dag Shibby, Leuk dat je je droomkleedje hebt gevonden. Wat betreft het bobijntje, de hoofdzetel is in Gent, maar ze hebben ook een afdeling in Brugge, zelfs in Waregem. Als je eens kijkt op de website www.tbobijntje.be en dan bij adressen, zal je zien dat er ook eentje in Brugge is, in de Gentpoortstraat. Groetjes
|
|
Lies
21-4-2012
|
4-2-2012 23:20:42
Dag shibby,
Is dat in de outlet la sposa in Waregem dat je geweest bent? Ik ben ook van plan om daar gauw eens een kijkje te gaan nemen. Ben eens benieuwd. Leuk dat jij het het jouwe al gevonden hebt!
Groetjes.
|
|
Shibby
3-8-2012
|
5-2-2012 16:32:17
Hoi Lies,
het is inderdaad in die winkel dat ik ben geweest. Je hebt zeker een ruime keuze en het is kwaliteitsvolle kleding. Bovendien zijn ze heel vriendelijk!
Veel pasplezier!
|
|
treesje
10-7-2012
|
18-3-2012 16:20:43
hallo, hebben ze daar ook broekpakken voor bruidjes??
|
|
Gamze
|
1-5-2012 17:15:35
Hey Shibby,
Ik vroeg me af of je nu voor 't Bobijntje hebt gekozen of niet? Ik heb namelijk mijn suitekleed voor de trouw van mijn zus daar binnen gedaan om te laten inkorten en ook te laten innemen aan de bovenkant. Mijn kleed is gemaakt van een vrij gevoelige stof, namelijk een satijnachtige stof en daarboven een voile. Ik vroeg me dus af wat jouw ervaring was? En ook hoeveel het jou ongeveer heeft gekost?
Groetjes
|
|
Shibby
3-8-2012
|
1-5-2012 20:14:08
Mijn kleed is momenteel binnen bij het Bobijntje... Die mevrouw zag er heel professioneel uit en wist precies erg goed van aanpakken. Ik mag binnen enkele weken gaan om opnieuw te passen dus dan zal ik het resultaat zien. Ze vraagt denk ik 30 euro per uur verstelwerken :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|