Terug naar overzicht
kdacht dat je zoiets bij vistaprint ook kon hebben maar daar staat het op de naam banner
Hey heyOp trouwartikelen.nl heb je die ook. Ik heb via deze site mijn bedankjes, taarttopper en kandelaar besteld en ben toch héél content :DGroetjes.
Ik vond ze zelf ontzettend duur en wij zijn dan voor een vlag gegaan met dezelfde versieringen als waar de hele zaal mee gedaan was. Op de foto's kan je effectief zien dat ze allemaal dezelfde achtergrond hebben, maar je kan niet exact zien wat er op staat. Enkel als je een paar foto's verder de versieringen ziet, herken je de vlag eruit terug. Ben dus blij dat ik voor de "goedkope" versie ben gegaan.
Je kan ook gewoon een houten paneel halen bij brico en zelf schilderen of een leuk behang tegen doen...ik heb bij action houten letters gekocht en die ga ik schilderen in onze thema kleur en tegen de houten plaat kleven en ook losse letters in dezelfde kleur,plaatjes met mr en mss erbij leggen zodat de gasten deze kunnen vasthouden,een houten kader is ook leuk om vast te houden...