Terug naar overzicht
Wij feesten in La Grange en de omgeving en vriendelijkheid vd eigenaar hebben zeker de doorslag gegeven. Ons feest zou voor een 150-tal mensen zijn en je moet rekenen dat niet iedereen constant buitenstaat. Bij heel goed weer zetten ze de grote deur van de zaal naar het terras open en dat lijkt mij wel meer dan ruim genoeg. De muziek speelt ook binnen, dus wie wil dansen, moet op de dansvloer staan ;)
heyLa Grange is een absolute aanrader! Wij hadden een dansfeest voor +- 150 personen en het terras is zeker groot genoeg. (Wij hadden prachtig weer trouwens).Zoals hierboven reeds aangehaald staat of zit niet iedereen op hetzelfde moment buiten (of binnen). En ook in de tuin zelf staan tafels en stoelen opgesteld bij mooi weer, niet iedereen hoeft dus persé onder het terras te staan/zitten.En de deuren kunnen inderdaad openstaan waardoor je ook buiten het gevoel hebt van nog steeds op het feest te zitten (in tegenstelling tot sommige andere zalen)...Mocht ik mijn dagje opnieuw kunnen doen zou het zeker en vast terug in La Grange zijn.groetjesJoyce
hey,Wij gaan ons feest ook geven in La grange te Massenhoven.Wij zouden ook ongeveer 150 personen uitnodigen.De zaal en de tuin spraken ons echt aan. Ook konden de deuren open bij goed weer en werden dan tafels en stoelen buiten gezet. De gastheer leek ons ook al een sympathieke.GroetjesHadass
Wij feesten ook in La Grange! Waren meteen verkocht! Zoals hierboven al vermeld super vriendelijk eigenaar en ja, wij zijn helemaal verkocht! Ik zou zeggen maak eens een afspraak en dan kan je nog zien!In elk geval heel veel succes!Groetjes, Vicky
Hier nog iemand die in La Grange feest. Wij zien het in ieder geval volledig zitten. Ik vind het geweldig dat je van in de zaal rechtstreeks naar buiten kan. Bij de meeste zalen die wij zijn gaan bezoeken is dit niet het geval, en dat geeft toch een andere sfeer. Bovendien vind ik het een prachtige locatie. Ik kijk er al naar uit.Groetjes, Kelly
Bedankt allemaal! We hebben over twee weken een afspraak. Maar jullie reacties gaven me al veel kriebels!
lijkt me super chic (maar hoe zit het met de prijzen) ik blijf meelezen want ook het fort van mortsel lijkt me super knap als locatiegroetjes
Wij hebben ook La Grange gekozen! Voor ons wat de locatie en vooral de persoonlijke service heel belangrijk. We hebben andere prachtige zalen gezien maar daar werden verschillende feesten op hetzelfde moment gegeven. En dan twijfel ik er toch aan of ze aan alle koppels dezelfde service kunnen geven. En hey, op die dag mogen we even egoïstisch zijn en alle aandacht opeisen.