Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindjes oke!

30-1-2012 19:37:15
jeej weer iets om aan te vinken onze jongens en het meisje zijn gekleed nu enkel mijn verloofde nog :)

de mannen zijn wel meestal de laatste zeker :s

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 575

inge
15-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 20:47:44

Waar ben je beseest voor de kindjes?

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik30-1-2012 21:14:40

waar heb je de kleren gehaald??
ik moet dr ook nog naar op zoek!
x

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik30-1-2012 21:26:27

Hehe ... hier ook de man des huizes als laatste of

Een tweetal weken geleden kleedje voor onze jongste gevonden bij Humpie Dump, voor de oudste dochter is het al maanden geleden gekocht, om dan te zwijgen over mezef. En wie komt als laatste ... jaja, maar dat is dan toch wel gepland voor volgende week!!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik31-1-2012 0:02:54

ja mijn kleed is van oktober besteld
mijn verloofde wilt alleen gaan, momenteel zijn stukjes stof van mijn trouwkleedkleure onderweg

meisje : lokale winkel in nijlen
jongens C&A heeft echt een prachtige communiecollectie in bijna alle maten hetzelfde! dus de broers (ergens familie van mijn vriend) worden ook prachtig gekleed in hetzelfde tenuke!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...