Terug naar overzicht
bij ava denk zeker enkele verschillende
ik heb gewoon een blanco boek gekocht bij de hema gr francis
Bij Ava zijn er enkele. Maar niet zo heel veel. Grtjs
bij bepaalde drukkers heb je er ook liggen. maar ook weer niet zo'n heel grote keuze...
Goeie avond,Wij hebben in de winkel een ruim assortiment gastenboeken te koop.We zijn afgelopen jaar zelf getrouwd, en toen had ik hetzelfde probleem als jij nu. Mooie gastenboeken, toffe enveloppedozen, enz : massa's op het net, maar niets te vinden in de winkel. Ik had niets tegen webshops (integendeel), maar er kwamen idd portkosten bij, plus dan koop je iets wat je niet zag op voorhand, en dat vond ik niet altijd interessant.Vandaar dat we onze winkel (ik verkocht al doopsuikers ed) uitgebreid hebben met een heuse 'trouwafdeling'. Je kan een deel terugvinden op onze site (www.miekado.be), maar je bent natuurlijk van harte welkom in de winkel.Groetjes,Mieke
Ik heb ook een gewoon 'simpel' fotoboek gekocht, goedkoop en eigentijds, de bladeren ga ik zelf invullen met leuke dingetjes...Valt een pak goedkoper uit dat een 'echt gastenboek' :)
Mja, een gewoon fotoboek kopen is mss ook nog wel een goed idee, als je het dan zelf een beetje personaliseert enzo... Bedankt iedereen voor de tips!Veronique x
Hallo Veronique,bij Het Bruidsparadijs in Merksem vind je een ontzettend grote keuze in gastenboeken ... klein, groot of reuzegroot ... wit, zwart, rood, blauw, groen, paars, oranje, ... dik, dun, middelmatig ... goedkoop, duur, peperduur ... enkel gastenboek of combinatie met enveloppendoos of kussentje of bedankjes of ... gewoon papier of handgeschept papier ... Op onze website www.bruidsparadijs.be onder "Trouwaccessoires - Gastenboeken" vind je al enkele voorbeelden. Uiteraard is de keuze in onze winkel nog veel groter.Nog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be
Wij hebben het net op internet gekocht omdat het dan veel goedkoper uitkwam!
Joehoee! Zaterdag eens naar Ava geweest en ja hoor, ze hadden er toch wel een paar liggen. Ook wel foto-albums die eventueel ook als gastenboek kan doorgaan, maar we hebben er eentje! Superblij hoor. Ondertussen ook nog een mandje meegebracht voor de rozenblaadjes, wat lintjes, en heel wat inspiratie opgedaan! Ik was echt heel blij met al men spulletjes...Grtz en bedankt allemaal! Veronique x