Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

30-1-2012 20:04:56
We hebben deze avond een beetje rondgekeken naar gastenboeken (Nog eens een echt klassiek boek :-). En online vinden we zeker wat we graag zien. Maar nu vraag ik me af of je een gastenboek niet gewoon ergens kan gaan kopen? Omdat er toch wel wat verzendingskosten bijkomen. Ik was vandaag na het werk even gestopt bij Clips (waar ze ook trouwkaarten hebben), maar geen gastenboeken :-( Dus vandaar onze vraag, waar kan ik daar nog voor gaan kijken? Ava misschien?
Alvast bedankt!

Veronique

Veronique
24-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 705

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik30-1-2012 20:06:28

bij ava denk zeker enkele verschillende

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik30-1-2012 20:16:19

ik heb gewoon een blanco boek gekocht bij de hema

gr francis

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 21:29:21

Bij Ava zijn er enkele. Maar niet zo heel veel. Grtjs

An
18-8-2012
 Meld misbruik30-1-2012 22:43:49

bij bepaalde drukkers heb je er ook liggen.

maar ook weer niet zo'n heel grote keuze...

mieke
25-6-2011
 Meld misbruik30-1-2012 23:22:55

Goeie avond,

Wij hebben in de winkel een ruim assortiment gastenboeken te koop.
We zijn afgelopen jaar zelf getrouwd, en toen had ik hetzelfde probleem als jij nu. Mooie gastenboeken, toffe enveloppedozen, enz : massa's op het net, maar niets te vinden in de winkel. Ik had niets tegen webshops (integendeel), maar er kwamen idd portkosten bij, plus dan koop je iets wat je niet zag op voorhand, en dat vond ik niet altijd interessant.
Vandaar dat we onze winkel (ik verkocht al doopsuikers ed) uitgebreid hebben met een heuse 'trouwafdeling'.
Je kan een deel terugvinden op onze site (www.miekado.be), maar je bent natuurlijk van harte welkom in de winkel.

Groetjes,

Mieke

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik31-1-2012 9:09:19

Ik heb ook een gewoon 'simpel' fotoboek gekocht, goedkoop en eigentijds, de bladeren ga ik zelf invullen met leuke dingetjes...Valt een pak goedkoper uit dat een 'echt gastenboek' :)

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik31-1-2012 11:55:26

Mja, een gewoon fotoboek kopen is mss ook nog wel een goed idee, als je het dan zelf een beetje personaliseert enzo... Bedankt iedereen voor de tips!

Veronique x

Marita

Meld misbruik2-2-2012 15:13:45

Hallo Veronique,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem vind je een ontzettend grote keuze in gastenboeken ... klein, groot of reuzegroot ... wit, zwart, rood, blauw, groen, paars, oranje, ... dik, dun, middelmatig ... goedkoop, duur, peperduur ... enkel gastenboek of combinatie met enveloppendoos of kussentje of bedankjes of ... gewoon papier of handgeschept papier ...
Op onze website www.bruidsparadijs.be onder "Trouwaccessoires - Gastenboeken" vind je al enkele voorbeelden. Uiteraard is de keuze in onze winkel nog veel groter.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik6-2-2012 22:07:23

Wij hebben het net op internet gekocht omdat het dan veel goedkoper uitkwam!

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik7-2-2012 8:47:36

Joehoee! Zaterdag eens naar Ava geweest en ja hoor, ze hadden er toch wel een paar liggen. Ook wel foto-albums die eventueel ook als gastenboek kan doorgaan, maar we hebben er eentje! Superblij hoor. Ondertussen ook nog een mandje meegebracht voor de rozenblaadjes, wat lintjes, en heel wat inspiratie opgedaan!
Ik was echt heel blij met al men spulletjes...

Grtz en bedankt allemaal!
Veronique x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...