Terug naar overzicht
Piep !!! Super !!! Geniet van jullie weekendje ... April komt echt dichtbij en dan zal juni zeker en vast vlug volgen! Ik ben wel super nieuwsgierig naar je boekje '101 - redenen' ... Zou ik dit eens mogen inkijken aub? Groetjes, Sarah
Ja, absoluut! De tijd gaat vliegen.Goh Sarah, niet dat je niet zou mogen inkijken (op een paar redenen na ) ... maar ik kan het gewoon niet doorgeven. Ik heb het rechtstreeks gemaakt op internet via "albelli.be". Ik heb er een fotoboek gekozen en daar redenen genoteerd en hier en daar wat foto's. het resultaat is wel super. Ben er heel tevreden mee. Maar ja, daarmee ben jij niet gediend natuurlijk, sorry.De enige tips die ik kan meegeven voor het schrijven van het boekje is ... elke dag doet jouw vriend wel "iets" dat je super leuk vindt, ook al lijkt dit "normaal" zoals "de vaatwas vullen/ledigen", "het gras maaien" ... als je daarop begint te letten heb je heel snel 101 redenen en word je er nog vrolijk van ook.Boekje dat we allemaal een paar jaar later zeker eens moeten nalezen ... als je begrijpt wat ik bedoel ;-)Groetjes en geniet ook nog van de leuke voorbereidingsperiode!