Nu Online
Momenteel zijn er 3 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het gaat plots snel vooruit

30-1-2012 20:21:36
Sinds begin van het jaar heb ik de indruk dat de tijd 2x zo snel gaat. Ik ben er haast van overtuigd dat dit zeker zo is voor alle voorjaarsbruidjes.
- Onze uitnodigingen heb ik 2 weken vroeger gekregen dan voorzien
- onze trouwringen zijn al klaar alhoewel deze voorzien waren tegen einde maart
- vorig weekend heb ik mijn kleedje gekocht voor ons wettelijk huwelijk op 2 april
- vorig weekend de eerste draft van ons misboekje gemaild met het idee dat er nog veel over en weer zou gemaild worden met de Goede Herder. Kreeg zaterdagavond al een mailtje terug met de melding "dit draaiboek is perfect". JOEHOE :-)
- voor het weekend van 12 februari heeft mijn droomprins een weekendje geregeld. Ik weet niet naar waar. Het zal dan net 1 jaar geleden zijn dat hij me ten huwelijk vroeg. Ik ben kort nadien begonnen aan het welbefaamde boekje 101 redenen... ik denk dat dat weekend uiteindelijk ideaal is om het af te geven. Het ligt nu toch al enkele maanden in mijn schuif verstopt en ik kan niet meer wachten om het af te geven. Ach ja, vrouwen he :-D... Indien interesse zal ik jullie zeker de reactie laten weten. Voor diegene die dan nog heel hard aan het "schrijven" zijn, zal het een stimulans kunnen zijn om voort te doen. De eerste pagina's namen heel veel tijd in beslag, en plots kwamen de ideeën binnensijpelen en had ik zoveel redenen dat ik zelf nog twijfelde om door te gaan tot 365... Maar uiteindelijk ga ik die bewaren voor een huwelijksverjaardag... "De andere 264 redenen .... " of zoiets zal ik het dan noemen.

Aan alle voorjaarsbruidjes: hou het hoofd "cool" voor alle andere bruidjes, geniet nog ten volle van de voorbereidingen. Ik zou dat voorbije jaar voor geen geld hebben willen missen, laat staan al de mooie jaren die ons nog te wachten staan.

Een toekomstig bruidje die er helemaal in gelooft

Patricia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 636

Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik30-1-2012 21:01:28

Piep !!!

Super !!! Geniet van jullie weekendje ... April komt echt dichtbij en dan zal juni zeker en vast vlug volgen!
Ik ben wel super nieuwsgierig naar je boekje '101 - redenen' ... Zou ik dit eens mogen inkijken aub?

Groetjes,
Sarah

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik30-1-2012 21:10:49

Ja, absoluut! De tijd gaat vliegen.

Goh Sarah, niet dat je niet zou mogen inkijken (op een paar redenen na ) ... maar ik kan het gewoon niet doorgeven. Ik heb het rechtstreeks gemaakt op internet via "albelli.be". Ik heb er een fotoboek gekozen en daar redenen genoteerd en hier en daar wat foto's. het resultaat is wel super. Ben er heel tevreden mee. Maar ja, daarmee ben jij niet gediend natuurlijk, sorry.

De enige tips die ik kan meegeven voor het schrijven van het boekje is ... elke dag doet jouw vriend wel "iets" dat je super leuk vindt, ook al lijkt dit "normaal" zoals "de vaatwas vullen/ledigen", "het gras maaien" ... als je daarop begint te letten heb je heel snel 101 redenen en word je er nog vrolijk van ook.

Boekje dat we allemaal een paar jaar later zeker eens moeten nalezen ... als je begrijpt wat ik bedoel ;-)

Groetjes en geniet ook nog van de leuke voorbereidingsperiode!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...