TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
6-10-2012
|
31-1-2012 7:52:47
Hey Kirsten,
als je zin hebt wij zoeken nog iemand voor onze uitnodigingen, normaal ging een vriendin van ons dit doen maar daar hoor ik niets meer van :-( We weten al ongeveer wat we willen, ik heb het zelf al proberen te maken maar ik loop elke keer vast :(
|
|
Heidi
7-7-2012
|
31-1-2012 8:19:53
Héy Kirsten, wat is jouw e-mailadres?
groetjes
|
|
Emy
30-6-2012
|
31-1-2012 8:29:11
Hoi Kirsten, Ik zocht nog iemand die een wikkel voor onze chocoladerepen (bedankjes) wil ontwerpen. Het zou in de lijn vd uitnodigingen moeten liggen maar die knutsel ik zelf in elkaar. emy.lamon@telenet.be
|
|
Wendy
1-12-2012
|
31-1-2012 8:35:15
Hey Kirsten, Hier hebben we ook enkele ideetjes, maar niet echt de kennis of een degelijk programma om het uit te werken. Alle hulp is welkom als je er zin in hebt , ja laat maar iets weten. wendy.mannaert@telenet.be Groetjes, Wendy
|
|
deborah
14-7-2012
|
31-1-2012 10:07:12
Hoi Kirsten, Als de zin er is , moet je er zeker aan toegeven! Ik heb ook een ontwerp in gedachten, maar uitwerking ervan is ook niet echt simpel. Als je zin hebt en tijd, dan laat je me maar iets weten --> deborah.schietecatte@hotmail.com Groetjes! Deborah
|
|
Lize
24-8-2013
|
31-1-2012 10:32:46
Hoi Kirsten,Ook ik weet al helemaal wat ik wil, maar zou niet weten hoe er aan te beginnen. Volgens anderen is de uitnodiging perfect te maken in fotoshop, maar daar ben ik helemaal niet handig in. Als je nog tijd en zin hebt na de reacties hier boven, mail me maar! lizemeynen@hotmail.com Bedankt!
|
|
julie
1-9-2012
|
31-1-2012 16:48:45
Hallo Kristen,
Wij zijn ook aan het sukkelen voor onze uitnodigen. Wij hebben als thema kleur: fuschia , zou dit natuurlijk ook graag gebruiken in de uitnodigingen maar mijn inspiratie ontbreekt. Kan je me misschien helpen? Groetjes
|
|
kim
7-7-2012
|
31-1-2012 17:08:17
Hey Kristen,
Ik heb onze uitnodigingen zelf gemaakt in word, en omgezet naar een pdf bestand om te laten afdrukken. Wil je deze misschien eens checken ? Eventueel mag je aanpassingen doen om het mooier en 'professioneler' te maken ?
Laat maar iets weten op kimmekeeuh69@hotmail.com
groetjes!
|
|
Kirsten
4-8-2012
|
31-1-2012 22:02:24
Hey! Moest je intussen nog niet genoeg werk hebben.. ik ben zeer veeleisend :) en op zoek naar een originele uitnodiging. Ik heb al wel iets in gedachten, maar weet niet of het praktisch haalbaar is.. Als je op zoek bent naar een uitdaging, stuur me dan een privé berichtje.. dan bezorg ik je mijn gegevens. Groeten een naamgenoot!
|
|
Kirsten
16-6-2012
|
31-1-2012 23:06:59
WAUW, ik had stiekem gehoopt dat er veel bruidjes waren die dit wilden maar ik had nooit kunnen dromen van zoveel reacties. Ik ga alvast met jullie allemaal aan de slag. Geef me even de tijd om ieder persoonlijk van een reactie te voorzien! Je mag me ook rechtstreeks mailen op kirsten.libbrecht@gmail.comGroetjes, Kirsten
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|