Terug naar overzicht
Hey Sara,Heb ook een 3tal weken geleden mijn haar laten bruin verven terug. Doe dit eigenlijk elke winter normaal gezien. Dit zowat om mijn haar een beetje te laten herstellen omdat ik ook altijd een baleage laat doen. Alleen op het laatst was het echt zo goed als blond en was het ook ff beu. Nu ik heb ook mijn kleed gepast met mijn lichte haren en weet ook niet hoe het er nu zou uitzien. Maar zoals Annelies zei, andersom zou anders zijn denk ik. Ga zien dat ik mijn kleed eens kan passen met mijn bruine haren, en als het toch niet echt mijn ding is, laat ik nog voor de trouw er opnieuw wat baleage door trekken. Zou normaal gezien sowieso de bedoeling zijn maar ga ook afwachten wat de kapster zegt evt ivm het kapsel dat ik ga kiezen. Denk wel dat je in ieder geval nog tijd genoeg hebt voor je trouw om er terug wat baleage door te trekken. Dus zou me geen zorgen maken, komt wel goed grtz
Ik zou naar een warm lichtbruin gaan :)
Hoi SaraIk ben van nature een redelijk donkerblond (kastanjeblond). Ik liet er ook altijd meschkes in trekken voor een mooie oplichtende coupe :-) Overlaatst stelde de kapper ook voor om eens iets anders te proberen... Ik heb mijn haar toen laten verven in een licht blonde kleur...Ik heb het twee keer laten doen (uitgroei na een tijd) maar ik geraakte er echt niet gewoon aan... Ik heb ook een vrij rond gezicht en ik vond dat met de lichte kleur mijn kop dikker lijkt.Overlaatst terug gegaan en terug mijn meschen laten zetten (nu in donker en licht om terug naar m'n eigen kleur te gaan) en toen m'n haar gedaan was voelde ik me direct terug een pak beter!! Veel mooier!!dus geef het wat tijd en wen je er echt niet aan.. Ga gerust terug naar wat je was want je zult je er véél beter door voelen! :-)groetjesKatrien