Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

blauw kleedje bruidsmeisje

31-1-2012 9:14:58
Hoi allemaal

Ik heb even jullie hulp nodig bij mijn zoektocht naar een kleedje voor ons bruidsmeisje.

Ik zou haar heel graag een hevig blauw kleedje laten dragen. Die kleur vindt ze zelf super mooi (3.5 jaar tegen de trouw) en is ook de thema-kleur op onze trouw naast de kleuren van mijn kleed. (ivoor & zacht-grijsbruin)

Ik vond dit kleedje reeds:
http://www.suitsyouwell.nl/meisjes/bruidsmeisjesjurken-en-feestjurken/726/meisjesjurk-aqua-met-ballonrok
maar het is niet 100% mijn zin (iets te 'puffy' vanonder).

Het hoeft niet persé echt zo'n chique jurk te zijn, 't mag gerust ook iets van de communie-collectie zijn, zoals van C&A, maar daar vind ik niets in dat blauw. (alleen felgroen, of ivoor/zachtgrijsbruin), maar zou ze eerder iets fleurigs willen laten dragen.

Hebben jullie in jullie zoektocht leuke kleedjes in zo'n blauw gezien voor kleuters? Of weten jullie waar we best eens gaan kijken? De prijscategorie zit wel goed, was aan't denken aan 30€ (schoenen en accessoires niet inbegrepen)

Bedankt in ieder geval!!!
Grtjs

Emy

Emy
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1620

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik31-1-2012 9:22:00

(die 30€ is rekbaar hoor, als het echt 100% onze zin is)

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik31-1-2012 9:33:19

Ik zou eens kijken op de site van La Redoute & 3Suisses. Nog snelsnel nu, want tot vandaag zijn het solden, hé. ;-)
Bij 3suisses kan je op kleur selecteren.
Bij La Redoute moet je per kleedje goed kijken, want vaak is het in meerdere kleuren beschikbaar.

Succes met je zoektocht!
Katrien

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik31-1-2012 11:37:52

Bij La Redoute kan je ook op kleur selecteren ;-)

Maar er is quasi niets in die kleur. Vij Verbaudet (kindercollectie van LaRedoute) vind je prachtige jurkjes, maar vooral in roze en wit.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik31-1-2012 12:01:58

Heb inderdaad eens snel gekeken, maar bij geen van beiden iets gevonden eigenlijk.
Toch heel erg bedankt voor de tips!

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik31-1-2012 12:08:24

http://www.filoufriends.be/NL/FILOU_en_FRIENDS-3-Collection.php

Denk er net aan dat bij Filou and Friends wel veel blauw in de zomercollectie zit. Mischien vind je daar wel iets?

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik31-1-2012 15:17:08

je kan ook iets neutralers met een felblauw vestje doen ofzo en dan zo'n kleurrijke schoentjes erronder

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik31-1-2012 22:01:40

Hey Emy, zeker eens bij Filou & Friends binnenstappen, zij zijn echt geweldig op het gebied van felle kleurtjes. Ik heb het blauwe kleedje op de 3e foto op de link van Gitte daar zien hangen en das echt supermooi!
Wij zijn daar uiteindelijk buiten gestapt met een rood-witte combinatie voor onze bruidskindjes (kledij meisje: foto 6 op link Gitte, de kleren van het jongetje zie ik er niet meteen tussenstaan).

Succes !!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik31-1-2012 23:44:18

Lindsy: ja dat kleedje was me meteen opgevallen, heel erg mooie kleuren!
thanks Gitte voor de link, en Dorien ook voor de tip.
na mijn examens en jury-moment schiet ik terug in gang en ga ik wsl samen met bruidskindje en haar mama (mijn nicht) eens wat shoppen.

Ellen
25-8-2012
 Meld misbruik1-2-2012 14:04:37

Hey Emy, het merk "Rtb" heeft een prachtig blauw kleedje in de collectie:
http://www.totolino.be/party/1-rtb
Klik links onderaan op rtb en dan is het foto 15.
Qua prijs heb ik wel geen idee!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik1-2-2012 14:28:01

thx Ellen, leuk kleedje idd, maar vrees dat het wat te fijntjes is voor een kleutertje van 3.5 jaar, en 't is ook ni helemaal het juiste blauw, 't zou meer helder-blauw, beetje richting turquoise moeten gaan... aqua of azuur.

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 20:35:54

Hey Emy, je kan eens kijken op de site van Doetsendoets. Communie 2012, merk diamant blu en dan foto 13&14. Heel mooi kleedje waar ook mijn oog op gevallen is. Ze hebben het in blauw, rood, geel en wit. Ik vond ze althans heel leuk maar heb geen idee van de prijs, de winkel is in Gent dus ook een beetje te ver voor ons (Limburg). Nu op zoek naar een winkel in Limburg waar ze ook dit merk verkopen want ik was meteen verkocht! Succes met de zoektocht.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik15-2-2012 8:24:59

thx, maar spijtig genoeg niet het juiste blauw, het moet echt fel zijn, meer azuur, maar wel echt super mooi.

Ik denk dat we maar gewoon het kleedje van suits you well zullen bestellen.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik15-2-2012 10:19:39

Hallo Emy,

ik heb van't weekend kleren voor ons zoontje gekocht bij Fred & Ginger. En daar hebben ze heel veel in felblauw, ook voor meisjes. Misschien vind je daar iets?
http://www.fredginger.be/

-x-

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...