Terug naar overzicht
Mijn mama heeft nog een limegroen haaraccesoire (slechts eenmaal gedragen) die ze graag zou verkopen. Ons themakleur die over gans de lijn doorliep zowel bij de dassen, ballonnen, uitnodigingen, menu's, misboekjes was limegroen. Mijn mama haar kleedje van Linea Raffaelli had accenten van donkerblauw, wit en limegroen. Het paste er heel mooi bij. Ideaal om kort haar toch een beetje feestelijk te maken.
Wie interesse heeft mag altijd contact opnemen via kellycuvelier@hotmail.com
Groetjes
Kelly
hey, wij hebben ook limegroen als thema. Waar heb je de dassen gekocht?
www.dassenwinkel.nl, goede service
Hey kelly,Zijn ze nog te koop.Waar woon je ongeveer en wat is de kostprijs om ze op te sturen.GroetjesSarah
hey kellyzelfde vraag als Sarah, waar woon je ? (voor één paraplu)
Je kan ze ophalen in Zottegem of Brussel. De kostprijs voor op te sturen daarvan heb ik geen idee maar je kan wel altijd eens informeren bij de Post.
waar in zottegem aub?Ik moet daar sowieso deze vrijdagavond zijn rond 19 uur.Stuur me maar een mailtje : isabelleke1@hotmail.com
Dag kelly,Een vriendin van mij woont in zottegem.Ik ben wel geintreseert in 2 stuks.Groetjes
Dag Sarah,Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd. Je mag me gerust contacteren via mail: kellycuvelier@hotmail.comGroetjes