Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen: (bijna) check!

31-1-2012 9:49:21
Hoi mede bruidjes en gommetjes!

Ik wil eventjes een mooi woordje schrijven over Elke Smellenbergh in Hasselt. (Het hoeft niet altijd negatief te zijn he :-))Wij zijn er vorige week langsgegaan voor trouwringen. Wauw zeg... die zijn echt super! Supervriendelijk ontvangen en ze nemen echt alle tijd om je verder te helpen!

Vandaag gaan we dan ook terug om ze officieel te bestellen! Meeeee happpppyyyy!

Moesten jullie dus nog op zoek zijn naar DE ringen, ga zeker eens kijken bij Elke Smellenbergh!

Groetjes
Melissa

Melissa
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 717

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik31-1-2012 10:06:48

Hey Melissa,

Ga je ook bij Elke? Wij waarschijnlijk ook :-)
We hebben in februari nog een afspraak bij Diane Pacholski, maar hebben ons hart eigenlijk al bij Elke verloren :-)
Veel plezier bij het officieel bestellen!

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik31-1-2012 10:20:30

Hey Stefanie!

Jep... we zijn nog enkele andere winkels gepasseerd maar vonden toch net niet dat tikkeltje meer...

Bij Elke hadden we beiden het gevoel van: DIT ZIJN ZE en alle andere ringen die we later hebben gezien brachten nooit datzelfde gevoel met zich mee...

Stiekem hadden we dus al lang gekozen :-) maar nu zijn we helemaal zeker welke het moeten zijn!

Groetjes
Melissa

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik31-1-2012 13:08:38

Jep, wij hadden inderdaad hetzelfde gevoel.
Bij Elke wou ik meteen bestellen, maar we hadden afgesproken eerst nog andere juweliers te bezoeken.
Maar ik denk dat, als Diane niet hetzelfde wauw-gevoel geeft, we snel terug bij Elke zullen zijn! :)
Groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik31-1-2012 19:15:19

Hey, ben eventjes naar de website gegaan en ze zien er inderdaad heel erg leuk uit. Mag ik je misschien wat vragen over de prijzen bij Elke? Wij zijn nl. nog op zoek naar een juwelier in die regio!

Alvast bedankt!

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik31-1-2012 19:56:39

Hey Alessia

Ze heeft ringen in verschillende prijsklasses. Als je op de website bij de foto's van de trouwringen, in de hoek van de afbeelding (rechts beneden) op het pijltje klikt, verschijnt er meer informatie over de ringen en vaak ook een prijs.

Natuurlijk bepaal je zelf ook wel de prijs, afhankelijk van de grootte, dikte, breedte, aantal steentjes, ...

Groetjes,
Melissa

PS De onze zijn officieel besteld!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...