Terug naar overzicht
Hey Melissa,Ga je ook bij Elke? Wij waarschijnlijk ook :-)We hebben in februari nog een afspraak bij Diane Pacholski, maar hebben ons hart eigenlijk al bij Elke verloren :-)Veel plezier bij het officieel bestellen!
Hey Stefanie!Jep... we zijn nog enkele andere winkels gepasseerd maar vonden toch net niet dat tikkeltje meer...Bij Elke hadden we beiden het gevoel van: DIT ZIJN ZE en alle andere ringen die we later hebben gezien brachten nooit datzelfde gevoel met zich mee...Stiekem hadden we dus al lang gekozen :-) maar nu zijn we helemaal zeker welke het moeten zijn!GroetjesMelissa
Jep, wij hadden inderdaad hetzelfde gevoel.Bij Elke wou ik meteen bestellen, maar we hadden afgesproken eerst nog andere juweliers te bezoeken.Maar ik denk dat, als Diane niet hetzelfde wauw-gevoel geeft, we snel terug bij Elke zullen zijn! :)Groetjes
Hey, ben eventjes naar de website gegaan en ze zien er inderdaad heel erg leuk uit. Mag ik je misschien wat vragen over de prijzen bij Elke? Wij zijn nl. nog op zoek naar een juwelier in die regio!Alvast bedankt!
Hey AlessiaZe heeft ringen in verschillende prijsklasses. Als je op de website bij de foto's van de trouwringen, in de hoek van de afbeelding (rechts beneden) op het pijltje klikt, verschijnt er meer informatie over de ringen en vaak ook een prijs. Natuurlijk bepaal je zelf ook wel de prijs, afhankelijk van de grootte, dikte, breedte, aantal steentjes, ... Groetjes,MelissaPS De onze zijn officieel besteld!