TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Romina
6-7-2012
|
31-1-2012 11:30:23
Hey Marijke.
Kennen wij ons nog van een ander forum? Die schoenen zou ik ook wel willen, vind ze héél mooi. Waar je deze nog kunt krijgen weet ik niet maar ik ga binnekort eens naar Vanloock in Zandhoven. Hoop daar zoiets te vinden want is toch een uurtje rijden voor ons.
Groetjes.
|
|
Marijke
6-7-2012
|
31-1-2012 11:50:53
Ja wij kennen elkaar van (ik denk) 9maand.com, en we zitten ook op facebook. Ik heb dus ook helemaal weg van deze schoenen, jammergenoeg hebben ze natuurlijk weer geen 36 meer, vind het echt zooo jammer, heb al uren zitten zoeken op 't net en vind dus echt niks wat me aanstaat.
Laat eens weten hoe het bij Vanloock is geweest? 't Probleem is dus dat ik geen rijbewijs heb en normaal voert m'n ventje me overal maar ja nu gaat dat moeilijk hé, ik kan hem moeilijk in de auto laten wachten.
'k Zie dat we op dezelfde dag trouwen:-)
Groetjes
|
|
Romina
6-7-2012
|
31-1-2012 12:09:50
Hey hey Het is de combinatie van je naam en zelfde trouwdag dat er een belletje begon te rinkelen :D Reageerde op FB al eens dat we op dezelfde dag trouwen :D Ik ga samen met mijn ventje naar Vanloock. Mijn schoenen mag hij wel zien hoor. Dat vind ik niet zo erg :D Zal je zeker laten weten hoe het daar geweest is. Hoop volgend weekend eens naar daar te gaan. Ik heb trouwens 2 x van Brandos besteld maar 1e keer te smal. 2de paar de groot en de maat kleiner (36) was nog te groot. Dus heb ik schoenen via internet kopen en de kant geschoven :D
Groetjes.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
31-1-2012 13:29:27
Nog een 9maand gangertje. :-) Ik dacht ook al van Marijke te herkennen. Ik denk inderdaad dat je bij Van Loock wel eens veel kans maakt om zo'n schoenen te vinden. Vermits m'n trouwdatum een jaartje is opgeschoven, ben ik nog niet naar schoenen gaan zien. Maar al m'n getrouwde vriendinnen hebben bij Vanloock hun gading gevonden. Het is daar wel altijd gigantisch druk! 't Is echt een systeem van kaartje trekken zoals bij de beenhouwer. Ik heb m'n jurk gehaald bij Jagré (in Antwerpen, toen was de vestiging in Deurne er nog niet) en daar hadden ze ook heel wat schoenen. Misschien dat je bij een bruidswinkel in je buurt wel iets gelijkaardigs vindt? Als je nog iets zoekt voor je kids, ik heb net de catalogus van Vertbaudet aangekregen. Dat verkopen ze op laredoute. En ik heb daar heel wat mooie jurken gevonden. Nog veel voorbereidingsplezier! Katrien
|
|
An
5-5-2012
|
31-1-2012 16:37:19
ik heb zo'n schoenen bij Van Loock gezien, dus ik zou er zeker eens langs gaan! succes ermee!
|
|
Charlotte
6-7-2012
|
31-1-2012 19:53:43
Hey!!
Zit hier met hetzelfde probleem!! Ik had er ook gezien van ivory maar ook niet meer in m'n maat! Waar is dat ergens Van Loock? Groetjes
|
|
Romina
6-7-2012
|
31-1-2012 20:20:19
Hey hey
Vanloock ligt in Zandhoven en is voor ons toch een uurtje rijden maar dat heb ik er voor over. Als ik daar mijn schoenen eindelijk zou vinden.
Succes allemaal met schoenenjacht.
Groetjes.
|
|
Jamba
22-9-2012
|
1-2-2012 7:55:17
Hier nog een 9maandertje hihi Veel succes met de zoektocht naar leuke schoenen!
Mijn schoonzus is ook bij Vanloock geweest en heeft er haar zin gevonden.
|
|
Marijke
6-7-2012
|
1-2-2012 12:21:28
Ik ben dan maar voor dit paar gegaan, http://www.brandos.be/wildflower/cadence-01460601-97-ivory/a19976 bijna identiek maar er zit wel een pareltje in verwerkt, in m'n kleed is heel subtiel ook een pareltje verwerkt dus denk dat het wel mooi zal zijn. Zandhoven vond ik toch wat ver, is 80kg enkel (ben van Gent) en mij kennende vind ik dan misschien toch mijn goesting niet, dit is juiste hoogte die ik wel en model. Groetjes
|
|
Romina
6-7-2012
|
1-2-2012 14:19:53
Hey Marijke Die schoenen heb ik hier gehad! Toen ik de doos open deed was ik op slag verliefd. Zo mooi dat ze waren. Maar die knelde me dus opzij, waren te smal. Vond het echt spijtig. Hier is het een 100 KM naar Vanloock maar we gaan het toch erop wagen. Voor jullie 80 KG? haha moet zwaar zijn zeg. Hihi
Groetjes.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
1-2-2012 15:57:18
Hey Marijke, ik vind deze schoenen nog mooier dan die eerste! Inderdaad, met dat pareltje erbij, super mooi! Maar ik zou precies nooit schoenen durven bestellen van een website. @Romina: heb je veel problemen gehad met het terug te sturen? Of ging dat allemaal vlotjes? Misschien dat ik het dan toch ooit nog probeer...
Groetjes Katrien
|
|
Romina
6-7-2012
|
1-2-2012 20:47:34
Hey hey
Het terug sturen ging eigenlijk heel goed. Gewoon inpakken en met zwarte stift adress op schrijven. Bij mij was er dan ook nog een actie dat ik de verzendkosten terug kreeg gestort. Was een 12 euro. Terug storten duurt wel een paar weken maar voor de rest helemaal geen klagen over. Groetjes.
|
|
Marijke
6-7-2012
|
6-2-2012 12:38:55
Schoentjes zijn vandaag aangekomen, maar zelfde probleem als Romina, te smal, pfff en 'k heb al over een dikke 3 weken mijn eerste pas. Ben jij al naar VAn Loock geweest Romina? Heb je daar iets in die aard gezien? ZElf iets gevonden?
Groetjes
|
|
Katrien
20-4-2013
|
6-2-2012 15:25:57
Oei, da's weer lastiger... Zouden dat dan allemaal zo'n smalle schoentjes zijn? Voor mij is dat niet slecht, maar heb dan ook héél smalle voeten. Op de website van Vanloock ( www.vanloock.com) staat een link naar de nieuwe collectie. Op 't eerste zicht niet direct hetgeen je zoekt, maar ik heb altijd gehoord dat ze in de winkel zelf echt heel veel keuze hebben. Ik hoop echt dat je snel schoenen vindt! Liefs Katrien
|
|
Romina
6-7-2012
|
6-2-2012 19:52:03
Hey hey
@Marijke: Wat spijtig dat ze jou ook te smal zijn. Ze zijn wel echt mooi hé. We zijn nog niet bij Vanloock geweest. Staat gepland voor zaterdag want gaan de kinderen dan bij mijn mama laten omdat het daar met 'nummertje trekken' gaat en dan kan het wel eens even duren hé. Ik hoop zo dat ik er daar vind want anders wordt het al echt moeilijk. @Katrien: Ik denk dat ze idd meer schoenen hebben dan ze op de site laten zien maar ik denk dat ik vrijdag eerst eens bel voor te vragen of ze schoenen hebben die aan mijn eisen voldoen. Om onnodig rijden te voorkomen hé :D
Groetjes.
|
|
Marijke
6-7-2012
|
7-2-2012 16:17:37
't Is idd spijtig Romina, en zo'n gedoe om dat trg te sturen, tegen dat ik m'n geld trgheb. Ik heb een paar mooie gezien van de rainbow collectie, carmen, in ivoorkleur, eigenlijk een gewone satijnen pump. Maar 't is 135€ en 'k vind dat er nu wel wat over voor schoenen die ik waarschijnlijk maar 1 keer aan zal hebben. Lig er 's nachts al wakker van dat ik tegen 3 maart niks naar m'n goesting zal vinden...
Katrien, 't stond er nogthans bij hoor 'het model valt smal' maar 'k heb het me toch geriskeerd, had het dus beter niet gedaan, ik durf dus ook niet meer online bestellen.
Groetjes
|
|
Romina
6-7-2012
|
7-2-2012 21:10:23
Hey Marijke 135 is veel ja maar wil het op het moment wel betalen, én nog meer ook. Ben gewoon hopeloos aant worden. We moeten toch schoenen hebben hé. Ik heb mijn droomschoenen aan gehad in een bruidswinkel. Was van de Rainbow COUTURE Collectie. De dure collectie dus en die schoenen kostte 205!! euro. Daar was ik toch niet goed van. Bij Vanloock zit je toch ook rond de 150 euro hoor. Maar zoals ik dus eerder zei, we moeten schoenen hebben hé. Hoe staat het met de rest van de voorbereidingen? Wil je ook voor de kerk trouwen?
Groetjes.
|
|
Marijke
6-7-2012
|
12-2-2012 10:17:40
'k Heb me dan toch de schoenen gekocht van de rainbow collectie, carmen, heb ze 140€ betaald, heb ze wel moeten bestellen want ze had geen 36 in deze schoen, heb wel eens gepast met andere modelltjes van de collectie, 36 spande, 36.5 was goed en 37 vloog van m'n voeten, ze heeft dus een 36.5 besteld, normaal zouden ze tegen woensdag binnen moeten zijn, heb vannacht gedroomd dat ze ook van m'n voeten vlogen. Nu begin ik te twijfelen of ik niet misschien toch beter nylons zou dragen de dag zelf?
Sminkster is ook gepland, 21 april heb ik m'n proef.
Groetjes
|
|
Katrien
20-4-2013
|
13-2-2012 9:56:42
Hey Marijke, dus woensdag zou je je schoentjes moeten hebben. Super! En hopelijk passen ze als gegoten. Ivm die nylons: draag je dat normaal gezien ook regelmatig? Er zijn veel dames die daar last van krijgen als ze het niet gewoon zijn. Dus om dat dan "voor het eerst" op je trouwdag aan te doen, dat zou ik niet riskeren. Als je sowieso regelmatig nylons draagt, zou ik het van het weer laten afhangen. Als het super warm is, ga je dat niet nodig hebben. Als het frisser is, geeft dat toch wel wat verschil, vind ik.
Groetjes Katrien
|
|
Marijke
6-7-2012
|
13-2-2012 13:25:54
Hey Katrien, Ik draag normaal geen nylons, maar die dame liet er mij een paar aandoen voor de schoenen te passen dus dacht ik bij mezelf, zou dat nu moeten??? Heb gewoon schrik als het snikheet is dat m'n schoenen ongelooflijk gaan knellen. Ach ja, met het weer moeten we toch afwachten hé:-)
Groetjes Marijke
|
|
Katrien
20-4-2013
|
13-2-2012 16:38:18
Hoihoi,
ik zou in dat geval misschien een paar nylons in je "noodtasje" ofzo steken. Dat je het bij hebt, maar daarom niet van 's morgens al moet aandoen. Of je kan vanaf nu regelmatig eens nylons dragen, en zien hoe je erop reageert? Zien welke je goed zitten, of je er geen last van hebt, of het niet begint te jeuken,...
Maar idd, met dit belgische weertje weet je nooit, hé. :-)
|
|
Katrien
20-4-2013
|
16-2-2012 14:18:49
Hey Marijke, en zijn je schoentjes al aangekomen? Passen deze beter?
Katrien
|
|
Marijke
6-7-2012
|
20-2-2012 9:23:22
Hey Katrien, Ben vrijdag om de schoentjes geweest en ze zitten als gegoten! Volgende week zaterdag heb 'k m'n eerste pas, kijk er echt naar uit!
Groetjes Marijke
|
|
Romina
6-7-2012
|
20-2-2012 10:45:33
Hey hey
Marijke, wat fijn dat ze je zo goed zitten. Jij volgende week al je 1ste pas, dat is nog vlug. Die van mij is pas 17 maart maar zal ook zo daar zijn. Ik kijk er ook al naar uit om mijn kleedje nog eens aan te hebben.
Groetjes.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
20-2-2012 11:10:15
Oh geweldig seg! Ben echt blij voor je dat toch nog op tijd je schoentjes gevonden hebt! Super. :-) En nu aftellen naar de eerste pas. Zal er voor jullie beiden snel zijn. Lukt het wat met de rest van de voorbereidingen? Succes in ieder geval. Katrien
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|