Terug naar overzicht
Hey,volgens mij is het een gewone administratieve taak en wordt er verder niet veel van de getuigen verwacht. Soms organiseren die mensen ook de vrijgezellendag, maar of je hen nog extra taken geeft in het gebeuren bepaal je volledig zelf.Bij ons zijn het Michael zijn broer en mijn zus, dus er zullen wel foto's van hen genomen worden, maar ze gaan niet mee op de reportage.Groetjes,Lieve
Buiten hun handtekening zetten op de officiele papieren hebben ze voor zover ik weet geen taken. Wij hebben ze wel meer betrokken in het hele gebeuren en natuurlijk zijn ze mee op de foto's gegaan want ze maakten deel uit van onze suite. Cindy en Jurgen08/07/06
De getuigen moeten zorgen dat het koppel samen blijft... Zij moeten bemiddelen en alles proberen om ze samen te houden mocht 't ooit iets minder gaan...(originele taak é)Ilse12 mei 2007
Wie zijn bij jullie de getuigen, familie of vrienden?Wij denken eraan om allebei goeie vrienden te nemen om hen zo ook meer bij het huwelijksgebeuren te betrekken. We houden geen groot avondfeest en willen hen er toch graag bij hebben.GroetjesMieke
HeyIk heb mijn beste vriendin als getuige (heb ook geen broers of zussen). De getuige heeft officieel als taak om te getuigen dat dit een huwelijk uit liefde is. Dat ze 'achter' dit huwelijk staan.Maar in de praktijk betrek je de getuige er veel meer bij. MIjn getuige is mee mijn kleed gaan kiezen, organiseert mijn vrijgezellen (nu zaterdag!), en begeleid me ook een beetje tijdens de dag zelf (ze blijft bij me slapen, gaat mee naar de kapper,...)We laten ook enkele foto's van hen maken, zo hebben ze ook mooie foto's door een fotograaf getrokken.GroetjesVicky09.09.06