Terug naar overzicht
Voorzie pistolets en beleg bij ouders/tante/.. voor iedereen. Eet een hapje en tijdens dat jullie fotoshoot-en kunnen zij dan ook een hapje eten, bekomen, voorbereiden vooor de avond...
Hoi,Onze misviering gaat ook door van 12 - 13u.Als we buiten komen krijgt iedereen een glaasje champagne (hier gaat mijn broer voor zorgen).Dan gaan we met de suite (ook nonkels en tantes) reeds door naar de feestaal. Zij krijgen hier dan een lichte lunch of broodtafel. Ondertussen kunnen wij een hapje meeeten en op fotoshoot vertrekken. En om 18u00 komen de rest van de gasten toe en begint de receptie.
Hoi Evy,Ons kerkelijk huwelijk staat ook om 12u gepland, met in de namiddag fotoreportage en vanaf 18u ons avondfeest. Na onze trouwmis gaan we dan al met onze families naar de feestzaal (binnen wandelafstand) en zorgen we voor kleine belegde broodjes. De slager (die ook traiteur is en het eten verzorgt) stelde ook soep voor, voor moest het dan koud zijn, maar ik hoop dat we die niet nodig hebben om op te warmen!Groetjes, Katrien
Wij zijn afgelopen zomer naar een kerkelijk huwelijk geweest met aansluitend een receptie in een zaaltje schuin tegenover de kerk. Dit heeft ongeveer een uur geduurd. Daarna ging het bruidspaar foto's maken. Wat ze verder gepland hadden tussendoor voor de mensen die naar het avondfeest mochten komen, weet ik niet, want daar waren we zelf niet voor uitgenodigd. Ik denk dat het grootste deel gewoon naar huis is gegaan. Bij mijn schoonzus was er niks gepland tussen de kerk en het avondfeest. De meeste familieleden woonden daar niet echt in de buurt, dus die konden niet naar huis gaan, maar wij zaten toen met de ouders, broers en zussen in een vakantiehuis in de buurt en daar zijn de nonkels en tantes ook naartoe gekomen.