Terug naar overzicht
Misschien even aan je zus vragen, wat speelt zij het liefst, het beste?grtz www.discovideo.be
River flows in you :)
ik denk dat je best een keertje met je zus samenzit en kijken wat jij mooi vindt en wat zij kan spelen etc. moet het modern of klassiek zijn?
Rivers flows in you is inderdaad wel een mooi.Nothing Else Matters - solo piano van Scott D. Davis vind ik ook wel passend.
Hey SaraBij ons zou er ook piano gespeeld worden. Dit in de viering wij hadden al het volgende in gedachten: Yann Tiersen: le matin (wel niet simpel...)Marco Borsato: ik hoor bij jou (tekening van huwelijksregister)Adèle: eventueel een vertaling to make you feel my love - zo puur kan liefde zijnEditors: no sound but the wind (tekst wel wat aan te passen in functie van bij de huwelijkskaars...)Dit zijn allemaal liedjes die gebracht kunnen worden piano lijn - zangpartituur. Enkel pianolijn is yann Tiersen natuurlijk :-)Misschien ben je er iets mee. GroetjesMarieke
Wij hadden ook enkel stukken van Yiruma;River flows in - binnenkomstKiss the rain - ondertekening akteIt's your day - buitengaan
Als ik er twee moet noemen: Yann Tiersen en Ravel...
Kan ik al wat mee!! Bedankt! Dat liedje van zo puur kan liefde zijn ga ik zingen in de mis onder begeleiding van mijn zus, dat stond al vast :-)! Bedankt voor de tips
River flows in you van yiruma, dat is ongeveer de stijl van pianomuziek dat ik graag hoor en mijn zus graag speelt. Enkel dat liedje heeft ze geloof ik ook al op het doopsel van onze dochter gespeeld. Dus ben toch naar iets anders op zoek.