Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kousen?

31-1-2012 17:45:49
hallo, wie draagt er kousen onder zen jurk, ik dacht het niet te doen, maar wil wel een kousenband, niet raar zonder kous?
en by the way: wie draagt hier nog allemaal iets oud, iets blauw, iets nieuw en iets geleend? en wat gebruiken jullie hiervoor?ik dacht dus aan een blauwe kousenband zonder kous...

petra
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 730

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik31-1-2012 17:56:24

Ik had ook een kousenband zonder kousen, puur voor de fun :) En geen kat die dat raar vond ;)

Al de rest had'k echter niet...

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik31-1-2012 17:58:03

Hey Petra,

Ik ga ook geen kousen dragen onder mijn jurk, alleen maar last!
Maar wel een blauwe kousenband.

Something Old: ?
Something New: jurk, schoenen, ...
Something Borrowed: broche van mijn oma, gaat mijn verloofde aan het bruidsboeket latne maken.
Something Blue: Kousenband

Groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik31-1-2012 18:06:10

Hier ook geen kousen maar wel een kousenband! :-)

Aan de rest doe ik ook niet mee... :-).

Groetjes!

Evelien

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik31-1-2012 18:58:50

Ik ga ook geen kousen dragen, lijkt me veel te warm en ik draag ze in het dagelijkse leven ook al niet zo graag.
Een kousenband ga ik ook niet dragen.

Something old: ??
Something new: kleed, lingerie,...
Something borrowed: juweel oma
Something blue: ik heb hier op het forum eens van iemand gelezen die blauwe letters I DO op de onderkant van de schoenen plakte en dat vond ik wel een leuk idee :)

petra
1-9-2012
 Meld misbruik31-1-2012 19:00:56

thx voor de reacties, dan ben k ni de enige zonder kousen :-) is idd alleen mr last, zeker als het warm wordt.

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik31-1-2012 19:07:00

ik heb wel hold up kousen op aanraden van de schoenwinkel.
Heb ik er te warm mee vliegen die gewoon uit.kosten niet veel geld in C&A
iets blauws toevallig de bloemen in het boeket
iets nieuws het kleed en de juwelen
en de rest heb ik nog niet.

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik31-1-2012 19:19:39

Ik ga wel kousen aandoen want tis echt winter dus en ik draag bijna dagelijks kousen dus ik ben het wel gewoon.
Iets blauw had ik gedacht aan blauwe schoen of iets in mijn haar
Iets nieuws mijn kleed
Iets ouds ik heb een wit bontjasje dus mss dit of een ketting van mijn oma
maar nog geen idee voor iets geleend

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik31-1-2012 19:54:36

hey ik ga ook hold up kousen dragen! voor blauw: heb ik steentjes op mijn schoenzolen geplakt (blauwe diamantjes) op de ene I en op de andere DO :) voor nieuw: mijn jurk! voor oud: nog een telegram van toen mijn ouders getrouwd zijn (steek ik in mijn zakje van make up), en voor iets geleend zal het een ring worden :)
groetjes jana

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik31-1-2012 20:12:35

@Jana: wat bedoel je met steentjes? 'knarsen' je schoenen dan niet als je er op loopt? Ik ben dit ook van plan maar dan gewoon met papier omdat ik anders niet wist hoe ik het moest doen. En zo romantisch het telegram van je ouders :)

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik31-1-2012 20:21:57

@ shibby: ik heb een klein hakje, dus tussen de hak en het begin van de zool heb ik ze geplakt! kan u altij is een foto doormailen hoor! geen probleem!

tima
8-9-2012

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik31-1-2012 20:45:14

ah oké :) het is met meteen duidelijk :)

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik31-1-2012 23:32:34

Ik ga ook stay-ups dragen, ik trouw ook in volle winter (binnen 24 dagen!). Ik ben nog aan het twijfelen over een kousenband, m'n verloofde zou 'm willen veilen op ons feest maar ik weet nog niet of ik dit zo wel zie zitten.

Something old : een halve franse frank uit 1879 verwerkt tot een hanger die ik 25 jaar geleden van m'n opa gekregen heb. Deze verwerk ik in mijn bruidsboeketje van zelfgemaakte stoffen bloemen.
Something new : keuze genoeg, mijn jurk, schoenen, zelfgemaakte parelketting of bijpassende oorbellen enz.
Something borrowed : ik ga waarschijnlijk voor een armbandje van zoetwaterpareltjes van mijn mama.
Something blue : hiervoor moet ik nog iets verzinnen, maar als ik dan toch voor een kousenband zou gaan is dit probleem ook meteen opgelost, dan voorzie ik er één met een blauw strikje. Anders ook de I Do stickers op de schoenen ofzo.

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik1-2-2012 0:31:48

Ik ga waarschijnlijk ook stay up kousen dragen, ook onder het mom van; ambeteren ze mij, zwier ik ze gewoon uit...

Something Old: ik heb de trouwring van mijn mama gekregen, van haar huwelijk met mijn papa... Ze zijn helaas al heel lang gescheiden, maar die ring is mijn geluksbrenger en ik draag hem altijd, ga hem dus ook op onze trouw dragen... De ring dateerd van 1978, dus die is wel oud genoeg denk ik ;) (ondanks dat die ring al zo oud is, krijg ik heel veel complimenten erover, het is echt een prach exemplaar en in dezen tijd zelfs nog vrij modern)
Something New: idem zoals jullie... Heel m'n outfit :)
Someting Borrowed: goh, geen idee eigenlijk... Ga daar eens over moeten nadenken...
Something Blue: in m'n kousenband is blauw verwerkt...

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik1-2-2012 10:59:48

hey

ik ben er nog niet uit wat ik ga doen
deze dingen heb ik al
Something me schoenen
Something New: jurk,
Something Borrowed:
Something Blue: Kousenband

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...