Terug naar overzicht
Hmmz, blijkbaar iets teveel op verzenden gedrukt, sorry!!
hahaha, je wil gewoon zeker zijn dat iedereen je gezien heeft !! :)ik kan je jammer genoeg niet helpen ivm. zeefdruk.Je gaat alvast als je bruine achtergrond moet afdrukken ook veel betalen denk ik...
Of je de achtergrond in het bruin of in het wit (via gewone druk) laat afdrukken gaat normaal gezien geen prijsverschil mogen geven. De drukker rekent immers meestal eenzelfde prijs voor vierkleurendruk, ongeacht of er veel inkt gebruikt moet worden of niet om vlakken op te vullen. En aangezien je spreekt van blauwe en groene letters zit je sowieso met vierkleurendruk.Gewoon eens een aantal drukkerijen afbellen en eens rondhoren.Of anders eens bekijken of het niet mogelijk is om van je tekst/design een stempel te laten maken en dat zelf te 'drukken' op de bruine kaarten.Groeten,IRis
hey,wij wouden onze uitnodigingen met foliedruk ( ook iets speciaals) en we zijn gewoon naar superveel drukkers gegaan( +-30) en overal offerte gevraagd enzo. Uiteindelijk zijn we bij iemand terecht gekomen die zelf die foliedruk kan uitvoeren ( en dus niet moet uitbesteden) en dat heeft de prijs enorm gedrukt . Dus ik stel voor dat je eerst en vooral op zoek gaat naar een drukker die die zeefdruk zelf kan doen dat maakt het al veel goedkoper. Alles hangt ook af van uw aantal enzo...
We hebben beslist om als basis toch een witte kaart te nemen en daar alles in kleur op te laten drukken, achterkant inclusief. Was volgens verscheidene drukkers de beste en goedkoopste oplossing. Vandaag papier gekozen in AVA en afmetingen vastgelegd. Als alle details van de bijkaartjes nu ook in orde zijn, ga ik eens een proefdruk laten maken en zien wat het geeft...