Katia mijn man heeft op onze trouw voor mij gezongen.
Geloof me : niemand loopt dan weg en hij zal smelten. dus als je durft : DOEN !
het was ongelooflijk : mijn man heeft een heel lage hese stem en kan echt niet zingen, werkelijk niet.
Hij heeft een ukelele gekocht en is les gaan volgen om dat ene bepaalde nummer te kunnen spelen.
Daarna is hij stiekem zangles gaan volgen, ook weer voor dat ene nummer.
Niemand wist van iets, niémand. De avond zelf is zijn lerares tijdens de receptie in onze zaal een microfoon komen opstellen en een versterker.
Voor mij onzichtbaar aangezien wij na de receptie als laatsten de zaal binnenkwamen en er dus veel volk die microfoon aan het oog onttrok.
Mijn man heeft eerst een speech gegeven om iedereen te verwelkomen en ipv te gaan zitten is hij dan naar de andere kant van de zaal gelopen, zeggende dat hij voor mij nog een surprise had.
Waarop hij dus vertelde dat hij wist dat ik dat nummer zo graag hoorde en het daarom live voor mij wou brengen. Waarop hij lacherig zei : liefje, jij kan dit niet geloven, maar ik eigenlijk ook niet.
De hele zaal was muisstil, links en rechts een discreet traantje en nadien een daverend applaus voor mijn grote held.
De dagen erna reacties van zijn ongetrouwde vrienden : ja zeg, nu durf ik mijn madam niet ten huwelijk vragen, jij hebt de lat zo hoog gelegd...
dus doen doen doen doen doen !!!!