Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het gaat heel rap!

31-1-2012 19:59:52
dag iedereen, ben zo blij! mijn toekomstige is verlede weekend achter zijn kostum gegaan! het is een hugo boss geworden! totaal nog geen idee hoe hij er zal uitzien! :) en hierjuist bericht gekregen dat de uitnodigingen gedrukt zijn en dat we er morge mogen achtergaan! het is zooooo mooi geworden dankzij mijn lieve toekomstige schoonzus die het volledig ontworpen heeft! deze middag heb ik mijn enveloppedoos vol met diamantjes geplakt! mijn toekomstige zal eigenlijk ni zo blij zijn daarmee vrees ik! hij heeft er zo lang achter moeten zoeken om eentje te vinden en hij vond de harten erop heel mooi :) helaas nu overplakt! pfff het gaat supersnel vooruit nu! in maart mijn eerste pas en april 2de en afhalen en ook begin april mijn haar en makeup proef!! amai het gaat supersnel met nog 94 dagen op de teller :)

groetjes jana

Jana
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 554

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik31-1-2012 20:48:17

het gaat inderdaad ineens heel snel :-)
Alles waar je zolang naar uitgekeken hebt te doen, is er ineens al....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...