Terug naar overzicht
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen.
Ik zelf ben niet zo gelovig maar mijn toekomstige en vooral toekomstige schoonouders wel.
Het is ook zo dat ze protestants zijn. Weet niet of deze vieringen anders zijn dan de katholieke vieringen.
Iemand een idee om een misboekje op te stellen voor een protestantse viering.
Wat zetten jullie er allemaal in.
Wie mij kan helpen mag altijd mailen naar sarahvandenbrempt@hotmail.com
Alvast bedankt
Groetjes
Sarah
Hey,Ik zou je graag helpen, maar weet hier bijzonder weinig van, ik weet wel dat ze meestal in een protestantse viering ook een bijbel aan elkaar geven (of iets dergelijks....) de dominé zal jullie wel goed begeleiden... mms moeten jullie eens op voorhand naar enkele vieringen gaan, en mms eens een huwelijks viering gaan bekijken?Ik had vroeger een meisje in mijn klas die diep protestants gelovig was... en weet dat ze een winkel openhoud met bijbel boeken, maar waar precies...weet ik niet meer. Zij zou zeker willen helpen hebben ....Het is denk ik vrij gelijk lopend maar bv geen begroeting of dank aan Maria (wij voorzien dit, maar weet in protestantse kerk niet toepasselijk...)Groetjes Ellen
Dank je ellen, voor de goede uitleg.Ja ik zou hellemaal niet weten hoe aan een misboekje te beginnen.Nog wat opzoek werk voor de boeg.GroetjesSarah