Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

woehoe weeral een vinkje bij !!

31-1-2012 20:38:36
Zoals ik hier al gelezen heb van andere bruidjes dit jaar gaat de tijd sinds 1 januari precies twee keer zo snel voorbij.
Eindelijk onze ringen gaan afhalen en ze zijn PRACHTIG !
Ik moet me de hele tijd inhouden om de mijne niet rond mijn vinger te doen om te bewonderen
Vandaag ook eindelijk eerste voorontwerp gekregen van de uitnodigingen.
Tekst en layout is precies zoals ik gehoopt had (in thema van film).

Nu zaterdag gaan we in de zaal een aantal menu mogelijkheden proeven en ook eindelijk contact gehad met de DJ , weliswaar telefonisch (is huisDJ van de zaal). Het lijkt me wel een leuke kerel.
Iemand ervaring met Kurt (huisDJ van d'hulhaege in Deinze) ?

groetjes van een vrolijke bride to be ...

isabel
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 578

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik31-1-2012 23:52:22

Geen ervaring met de dj, maar ik ken wel gevoel bij de ringen! Ik hoef niet zo lang meer als jij te wachten om mijn trouwring aan te doen, maar toch

Geniet nog ten volle van alle voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...