Terug naar overzicht
Leuk hè eens de ringen gekozen zijn? Ik vond het dan zo "écht" :)Geniet ervan!Liefs,Nathalie
Welke zijn het geworden Caroline? Wij vinden nog steeds niet de ultieme rngen en overwegen ook een tripje naar Izegem. Zelf zijn we van Limburg maar heb al vaak gehoord dat het zeker de moeite waard is!
Ik heb ook al heel veel positiefs gehoord over Fede di Oro! Mag ik vragen wat voor ringen het geworden zijn en hoeveel jullie betaald hebben? Wij zijn namelijk wel verschoten van de prijzen van trouwringen...
Ik wil ook zo graag gaan, maar mijn liefje vindt het veel te ver -lees 2u rijden-! En toch probeer ik hem te overtuigen :D
@nathalie: dat gevoel heb ik ook :)! @ Dorien: mijn vriend heeft een mat exemplaar en ik eentje met 2 rijen van telkens 9 briljantjes @ nawal: wij betalen voor de 2 samen 1296€. Het is idd wel wat geld, maar het is voor de rest van je leven hè:). @ Alessia: blijven proberen zou ik zeggen, het is het toch wel waard :). 2u is natuurlijk lang, maar je kan er dan mss een dagje van maken en eens naar de zee gaan erna ofzo:)?
Wij gaan volgende week naar fede di oro :)) ik verlang zoooo :) voor mijn vriend hoeft het niet speciaal te zijn, maar voor mij wel! Ben eens benieuwd!! :)
Hey ik vind die prijs eigenlijk nog goed meevallen. Heb bij andere juweliers al veel duurder gezien. Denk dat ik ook eens een afspraak ga maken daar! :-)
@Caroline, heb je er een foto van? Wij zijn ook op zoek naar zoiets. Voor mijn verloofde een mat exemplaar en voor mij max 9 briljantjes... Mag iets bling bling zijn voor ons hé ;-)
Ey Dorien, heb er spijtig genoeg geen foto van.