Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FOUND THE SHOES

1-2-2012 15:05:57
Even mijn vreugde delen!!!
Ik was al enige tijd op zoek naar mijn bruidsschoenen. GOUDEN PUMPS.
Ik heb bijna elke schoenwinkel in Stad Antwerpen afgelopen en helaas niet de geschikte paar gouden pumps gevonden. Ofwel waren ze te hoog van hak , een open teen of geen mooi goud.
Dan maar op internet beginnen surfen en op www.shoesofprey.com terecht gekomen.
Ik heb toen staaltjes van de verschillende kleuren goud laten opsturen om zo te kunnen kiezen.
Die waren er heel snel. Maar toch bleef ik een beetje wantrouwig tegenover het bestellen via internet.
Je kon de schoenen wel terug sturen als de maat niet goed was en maakte ze een nieuw paar in de aangepaste maat.
Nu duurde het 5 weken tegen de schoenen hier waren en als je ze dan nog eens moet terug sturen en terug 5 weken moet wachten op het andere paar dan zijn er al direct 12 weken voorbij. Dat vond ik nogal lang.
Toen heeft een vriendin van me DE TIP gegeven om eens te gaan kijken in een winkel waar ze dansschoenen verkopen.
En ja hoor daar heb ik een paar gouden pumps kunnen laten maken op maat. Heb de kleur, vorm en hoogte van de hak kunnen kiezen en passen (wel in het zwart maar heb ze wel kunnen passen!)
Het ging normaal 2 à 3 weken duren voor ze gemaakt zouden zijn maar na een week belde ze al dat de schoenen er waren.
Vandaag ben ik ze gaan afhalen en ze zijn perfect!!!!! Wat ben ik blij dat ik eindelijk de schoenen heb gevonden die ik zocht
15 februari mag ik voor de eerste pas van mijn jurk gaan dus kan ik echt het geheel al eens zien. Mijn juwelen heb ik ook al dus het plaatje is compleet!!!
Spannend!
Voor de bruidjes die nog op schoenenjacht zijn, veel succes.
Blijven zoeken, je vindt ze wel!!!!
groetjes,
Pit

pit
18-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 775

kim
7-7-2012
 Meld misbruik1-2-2012 15:53:55

Super voor je !!!

En waar heb je deze dan laten maken, als ik mag vragen?
Ben op zoek naar zilveren glitter pumps, heb er alleen nog maar vn Louboutin gevonden, en das wel buiten mijn budget haha :-)

groetjes!

pit
18-5-2012
 Meld misbruik1-2-2012 15:57:33

Hey Kim,

Bij Robics in Antwerpen. Oude vaartplaats nabij de stadsschouwburg. Echt een super vriendelijke dame en betaalbaar. Mijn schoenen kosten 134,50€. Vind ik echt wel betaalbaar voor een schoen die op maat werd gemaakt!
Veel succes
Groetjes,
Pit

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik1-2-2012 17:34:16

En heb je dan dansschoenen met een leren buitenzool of met een rubberen? Want dit geeft toch wel verschil in waterdichtheid en schuiven Een leren zool is volgens mij niet zo veilig om droge voetjes te houden als het regent (ik doe de mijne alleen maar binnen aan, voor op de vloer), en schuift naar mijn ondervinding ook een pak harder dan rubberen zolen.

Is wel een goede ingeving, om te zoeken naar dansschoenen in plaats van bruidsschoenen!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik1-2-2012 18:35:40

Hey Pit,

heb hun al eens een mailtje gestuurd sé :-)
Die prijs vind ik inderdaad ook nog goed meevallen voor een 'alles-naar-wens-schoen'. Dus hopelijk kunnen ze mij ook blij maken!

Alvast bedankt voor de tip!

Groetjes

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik1-2-2012 19:44:40

Bedankt! Das echt een goeie tip :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...