Terug naar overzicht
Super voor je !!!En waar heb je deze dan laten maken, als ik mag vragen?Ben op zoek naar zilveren glitter pumps, heb er alleen nog maar vn Louboutin gevonden, en das wel buiten mijn budget haha :-)groetjes!
Hey Kim, Bij Robics in Antwerpen. Oude vaartplaats nabij de stadsschouwburg. Echt een super vriendelijke dame en betaalbaar. Mijn schoenen kosten 134,50€. Vind ik echt wel betaalbaar voor een schoen die op maat werd gemaakt!Veel succesGroetjes,Pit
En heb je dan dansschoenen met een leren buitenzool of met een rubberen? Want dit geeft toch wel verschil in waterdichtheid en schuiven Een leren zool is volgens mij niet zo veilig om droge voetjes te houden als het regent (ik doe de mijne alleen maar binnen aan, voor op de vloer), en schuift naar mijn ondervinding ook een pak harder dan rubberen zolen. Is wel een goede ingeving, om te zoeken naar dansschoenen in plaats van bruidsschoenen!
Hey Pit,heb hun al eens een mailtje gestuurd sé :-)Die prijs vind ik inderdaad ook nog goed meevallen voor een 'alles-naar-wens-schoen'. Dus hopelijk kunnen ze mij ook blij maken!Alvast bedankt voor de tip!Groetjes
Bedankt! Das echt een goeie tip :-)