Terug naar overzicht
Mag ik vragen waar je de kleertjes voor de kindjes gehaald hebt?!
in de c&a
Ja hoor, dat kan perfect!Wij zijn onlangs naar een trouw gegaan, en de vrouw had knalrode schoenen onder haar witte jurk. Super! Echt waar, ze zag er geweldig uit.Als je dat blauw her en der laat terugkomen, zou ik het zéker doen.Ik heb geen witte jurk, maar anders zou ik ook zeer zeker gekleurde schoenen aandoen.Katrien
Waarom niet?Je doet toch aan wat je zelf aan wilt doen...Als wil je een knal roze kleed aandoen met groene en blauwe bollen en daaronder paars/gele gestreepte schoenen....
wij gaan ook voor blauwe accenten :)gekleurde schoenen kunnen heel mooi zijn.Op het forum al foto's tegengekomen van bruidjes met gekleurde schoenen.Veel hangt af van de stijl van de jurk en de verdere juwelen enz....ikzelf hou het bij ivoorkleurige balerina's.
Mijn trouwschoenen zijn donkerblauw! Maar ik heb dan ook een donkerblauwe strik rond mijn middel... Rest van het kleed is wit/ecru.Doen waar je zin in hebt! Als je die kleur ook elders laat terugkomen zie ik echt geen reden om te twijfelen. En je kan ze nadien nog makkelijk afdragen. Alleen maar voordelen ;-)
Hey, ik ga ook voor gekleurde schoenen onder mijn ivoren jurk nl. Fuchsia! Ik ga deze kleur laten terugkomen in mijn boeket en voor een paar gekke fotootjes zal ik een paar fuchsia sokken meenemen voor mijn verloofde!
ik ben ook van plan om felblauwe schoenen te zoeken (meer aqua - azuur-kleur) omdat ons bruidsmeisje hopelijk een felblauwkleedje zal aandoen, en dit ook in oa onze uitnodigingen, tafeldecoratie, ... zal terugkomen naast het gebroken wit en zacht grijs-bruin
weet je al waar je gaat kijken voor schoenen emy?
replay heeft mooie turkoise schoenen in lente collectie ik wil lime groene schoenen maar tot zover geen succes nieuwe collecties veel blauw & oranje geen groen
Ik liep gisteren toevallig voorbij een winkeltje in Gent ZOOT - Shoe-boutique. Daar hadden ze schoenen/pumps in veel verschillende, felle kleurtjes.Vooral van het merk Noë. https://www.facebook.com/pages/ZOOT-Shoe-boutique/243942228982327#!/pages/ZOOT-Shoe-boutique/243942228982327