Terug naar overzicht
Hey Karen!Wij zitten een beetje met hetzelfde "probleem". Ons burgerlijk huwelijk is een paar weken voor het kerkelijk huwelijk. De mis is om 14u30. Onze ceremoniemeester zei dat we beter onze fotos voor de kerk nemen, maar ik zie dat echt niet zitten. Ik heb geen zin om mijn kleed al vuil te maken voor de mis. Dus fotos daarna, en de rest zien we wel. Alles een beetje verlaten. Bijvoorbeeld receptie vanaf 18u ipv 17u. Groetjes,Veerle29/09/2007
Hoi, wij trouwen om 11 uur voor de wet, dan gaan we iets eten en daarna om 14 uur is het kerkelijk huwelijk tot 15 uur.Onze receptie begint pas om 18 uur, tot 18.30 aperitief en dan diner.Succes
HeyWij gaan wel onze foto's trekken voor onze trouw. Alé, wij trouwen 13.30 voor de wet en 14.30 voor de kerk en wij gaan van 10 tot 12 ongeveer foto's trekken. Hebben m'n kleed liever vuil in de kerk als op de foto's en op deze manier had de fotograaf meer tijd. Ze was hier echt wel blij mee en ik vind de foto's toch belangrijk. Alleen die blijven over hè.. Maar tis ieder zijn ding.Succes nog!Wendynog 4 dagen
Wij zijn gehuwd om 14u15 voor de wet en om 15u voor de kerk en in de voormiddag zijn we foto's gaan nemen. Je hebt dan alle tijd en alles is dan relaxt want als je na de kerk nog foto's moet nemen zal alles wel vlug moeten gaan en die dag vliegt al voorbij dat je beter alles op je gemak doet. Je kleed zal aan de onderkant wel al wat vuil zijn, maar vuil wordt hij toch. De fotograaf let daar ook op als hij de foto's neemt.Veel succesDavine31/03/2006
Wij trouwen om 10.30 uur voor de wet en om 15.30 uur voor de kerk. Daartussen gaan we iets eten en foto's trekken. Wij hebben dit zo gedaan opdat de kerk en de receptie zouden aansluiten.Isabel01/09/07
HeyWij trouwen ook om 13u00. Nadien is het receptie (vanaf 14u30 tot 16u30), maar om 16u00 vertrekken wij al voor de foto's (tot 18u00), nadien gaan we naar de feestzaal.GroetjesVicky09.09.06
Wij trouwen om 13.30u voor de wet en om 14.30u voor de kerk. Wij willen absoluut onze tijd kunnen nemen voor de foto's en gaan de in de voormiddag de foto's laten nemen. Zo moeten de mensen van de suite ook niet uren op ons zitten wachten. Ik vond het in het begin ook maar een raar idee om eerst foto's te gaan nemen, maar voor ons is dat wel de ideale oplossing en onze fotograaf was daar zeer enthousiast over.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Okay, enkele vraagjes:- Als je het burgerlijk huwelijk in voormiddag plant, dragen jullie je kleed dan al? Ik stelde me altijd voor dat je verloofde je pas in je kleed zag bij het kerkelijk huwelijk...- Dragen jullie het kleed dan ook tijdens het eten (middag)? Lijkt me nogal omslachtig...Weet iemand hoe de standaard dagindeling eruit ziet?Groetjes,Nathalie.
Hey,Bij ons ook burgerlijk huwelijk in de voormiddag. De kerk weet ik nog niet maar heb al vaak gehoord dat men de voormiddag vrij houdt voor eventuele begrafenissen.Mijn verloofde komt me thuis ophalen en zal me daar dus voor het eerst zien. Dan gaan we samen naar gemeentehuis en kerk.'s Middags eten we een broodje of zo (lijkt me handiger).Groetjes, Sissi
Hallo,wij trouwen om 12 uur voor de wet om 13.15 uur voor de kerk. We rijden nadien naar de feestzaal waar ook onze fotolocatie is. De receptie is van 16.30 tot 18.30 uur en tegen 19 uur komen de gasten voor het avondfeest. Veel succes nog met de organisatie.An28-10-2006