Terug naar overzicht
hallo Nathalie, Wij hebben wel een ceremoniemeester omdat we ons nie te veel zorgen willen maken op onze dag maar daar kies je zelf voor e . En hij zorgt voor een rode loper ik heb zelf geen idee hoe je er anders aan geraakt.Groetjes Tessa
Hey Nathalie,Wij huren ook geen suitewagens ;-)Om op je andere vraag te antwoorden: Vorig jaar hebben we samen met groepje vrienden de loper gelegd voor een koppel, misschien is dit ook voor jullie een mogelijkheid?Groetjes!
Wij huren ook maar één auto, enkel één voor mij mij & mijn vriend.
Bij ons ook maar 1 wagen. Een VW T1 Busje :-) De bruidskindjes en/of getuigen zullen met ons meerijden. We hadden eerst gekeken om voor de ganse suite busjes te huren maar dat kwam toch wel wat te duur uit. En mijn ventje had vroeger zelf zo'n busje, daarom leek dit voor ons het beste vervoermiddel. Uit nostalgie en omdat ze zo mooi zijn :-)GroetjesVeronique
Hallo Nathalie,van welke omgeving ben je? eventueel moet je voor een busje eens op www.bruidsparadijs.be kijken onder "Oldtimerbussen". De kleine modellen van busjes ("Old timer busjes") beginnen reeds vanaf 585 euro. We verhuren ook rode lopers, ceremoniemeesters, enz. Hiervoor kan je terecht (met foto's en prijzen) op dezelfde website, maar onder "Trouwaccessoires" en dan "Rode witte zwarte lopers" of "Ceremoniemeesters". Indien je geen ceremoniemeester bij ons zou nemen, kan je de loper de dag tevoren komen ophalen en de loper laten leggen door vrienden of zo. Je brengt de loper dan terug op dinsdag (na 't huwelijk). Neem je wel een ceremoniemeester, dan brengt die de loper gewoon mee.Nog heel veel plezier met de voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be