Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer en rode loper

1-2-2012 20:10:09
Dag mede-bruidjes,

Onze zaal ligt vast, dus wij zijn volop bezig met de planning. En zo zitten wij met een aantal vraagjes.

Ik had heel graag zo'n ceremoniebus geboekt voor onze dag, maar vind dit toch heel veel geld (voor maar een paar uurtjes). Ik had dan gedacht om enkel auto te huren voor mijn vriend en mij en de rest van de suite met de gewone auto's (zitten aantal bedrijfswagens tussen, dus zijn wel deftige auto's) met witte lintjes. Of mijn grootvader heeft een grijze mercedes, dit zouden we ook als bruidswagen kunnen gebruiken?

Mijn tweede vraagje is hoe jullie aan een rode loper geraken als jullie geen ceremoniemeester nemen en wie legt dit dan in de kerk? En is een ceremoniemeester eigenlijk wel nodig?

Groetjes!
Nathalie

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 754

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik1-2-2012 20:47:34

hallo Nathalie,

Wij hebben wel een ceremoniemeester omdat we ons nie te veel zorgen willen maken op onze dag maar daar kies je zelf voor e . En hij zorgt voor een rode loper ik heb zelf geen idee hoe je er anders aan geraakt.

Groetjes Tessa

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik1-2-2012 20:50:51

Hey Nathalie,

Wij huren ook geen suitewagens ;-)
Om op je andere vraag te antwoorden: Vorig jaar hebben we samen met groepje vrienden de loper gelegd voor een koppel, misschien is dit ook voor jullie een mogelijkheid?

Groetjes!

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik1-2-2012 20:56:56

Wij huren ook maar één auto, enkel één voor mij mij & mijn vriend.

kristien

Meld misbruik2-2-2012 9:03:10

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik2-2-2012 9:03:20

Bij ons ook maar 1 wagen. Een VW T1 Busje :-) De bruidskindjes en/of getuigen zullen met ons meerijden. We hadden eerst gekeken om voor de ganse suite busjes te huren maar dat kwam toch wel wat te duur uit. En mijn ventje had vroeger zelf zo'n busje, daarom leek dit voor ons het beste vervoermiddel. Uit nostalgie en omdat ze zo mooi zijn :-)

Groetjes
Veronique

Marita

Meld misbruik2-2-2012 12:33:35

Hallo Nathalie,
van welke omgeving ben je? eventueel moet je voor een busje eens op www.bruidsparadijs.be kijken onder "Oldtimerbussen". De kleine modellen van busjes ("Old timer busjes") beginnen reeds vanaf 585 euro. We verhuren ook rode lopers, ceremoniemeesters, enz. Hiervoor kan je terecht (met foto's en prijzen) op dezelfde website, maar onder "Trouwaccessoires" en dan "Rode witte zwarte lopers" of "Ceremoniemeesters". Indien je geen ceremoniemeester bij ons zou nemen, kan je de loper de dag tevoren komen ophalen en de loper laten leggen door vrienden of zo. Je brengt de loper dan terug op dinsdag (na 't huwelijk). Neem je wel een ceremoniemeester, dan brengt die de loper gewoon mee.
Nog heel veel plezier met de voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...