TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tessa
12-12-2012
|
1-2-2012 20:41:50
Hallo kristien
Ik zeg dat jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen het is jullie dag! Dus als jullie liever hebben dat de mensen zonder partner komen moeten jullie dat gewoon doen.
Groetjes tessa
|
|
Eline
23-6-2012
|
1-2-2012 20:44:03
De collega's van mijn vriend nodigen we allemaal uit mét partner, hij werkt dit jaar ook al 5jaar op zijn werk. Ik ben sinds vandaag aan het werk gegaan als verpleegkundige (sinds gisteren afgestudeerd) en ik ga al die collega's zonder partner vragen. Onze limiet stond op 130 genodigden en hier komen we net aan met mijn collega's zonder partner. Ik kon moeilijk rekening houden met mijn nieuwe collega's hun partner toen ik aan de gastenlijst begon destijds. Maar ze mogen wel allemaal naar ons avondfeest voor het dessertenbuffet komen.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
1-2-2012 21:04:07
Hey,
Collega's is een vaak terugkerende topic hier op het forum :-). Budget kan een indicatie geven...of het haalbaar is met of zonder de partners bijvoorbeeld... Ikzelf heb ongeveer 15 rechtstreekse collega's, maar zeker niet met allemaal een 'nauwe' band...dus ik ga enkel de collega's vragen die ik er echt bij wil, met partner. Mijn verloofde werkt sinds 1 oktober op een nieuw werk...en hij wacht het nog een beetje af :-). Waarschijnlijk max een 5-tal collega's...met partner (als ze die al hebben).
Wij betalen alles zelf, dus proberen budget toch int oog te houden... Hebben enkel aparte receptie voor de suite, de andere gasten komen allemaal samen toe. We hebben ook geen klassiek diner, eerder walking dinner en trouwfuif.
Veel succes!
groetjes
|
|
Evelien
1-9-2012
|
1-2-2012 21:19:23
Heyhey,
Ik heb een 35 à 40-tal collega's en mijn ventje een 10-tal. Wij hebben besloten om ze allemaal te vragen naar de receptie zonder partner. Ik heb daarvoor eens gepolst bij collega's en reeds getrouwde collega's en de collega's uitnodigen als groep zonder partner voor de receptie, kon voor iedereen perfect. Indien ze werden uitgenodigd voor het avondfeest, vonden ze wel dat de partner er moest bijzijn. En eigenlijk deel ik die mening dus doen we het maar zo :-). 90 man extra op ons avondfeest zagen we echt niet zitten ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
An
9-6-2012
|
2-2-2012 7:14:40
Hoi,
Bij ons was van in het begin de afspraak: enkel familie en gemeenschappelijke vrienden mogen alles meedoen. De collega's nodigen we enkel uit op de receptie, de vrienden van de jeugdbeweging enkel op het dessertenbuffet. Aangezien wij maar een 25-tal collega's hebben nodigen we ze in eerste instantie uit met partner, maar bij de mijne heb ik al eens gepolst en het kan goed zijn dat die allemaal zonder partner komen. De collega's van mijn vorige job nodig ik ook alleen uit op de receptie, mijn vrienden van het hoger onderwijs ook, maar hiervoor is de reden dat die allemaal van ver komen en/of kindjes hebben en het dus niet zien zitten om 's avonds pas naar het feest te komen.
|
|
Sanne
9-7-2011
|
2-2-2012 9:59:58
Ik zou je ex-collega's alleen voor de receptie uitnodigen, behalve als je daar echt al regelmatig mee afsprak buiten het werk en ook van plan bent om dat te blijven doen. Want nu heb je er nog een goede band mee, maar als je ze het komende jaar bijna niet meer ziet, zal dat waarschijnlijk wel verwateren... En tegen die tijd zal je met je nieuwe collega's juist al een betere band hebben.
|
|
Vicky
18-6-2011
|
2-2-2012 12:04:01
Persoonlijk vind ik het als genodigde leuker/aanvaardbaarder om zonder partner voor bv. receptie gevraagd te worden en om met partner voor een avondfeest gevraagd te worden. Als er gedanst wordt, is het toch leuk om je eigen partner eens te kunnen vastpakken :)
Misschien helpt dat perspectief je ook een beetje?
|
|
Britt
23-6-2012
|
2-2-2012 12:07:08
Ik vind dat je dat zelf moet doen hoe jullie zelf willen. Mijn vriend heeft geen collega's want is zelfstandig en ik heb heel veel collega's. Dus ik ga degene waar ik het beste mee overeen kom vragen + partner voor ons dansfeest met dessertenbuffet. Ikzelf zou liever gevraagd worden op een avondfeest met partner. Zou het niet zien zitten om heel de avond daar op een danfeest te zijn zonder mijn vriend/man. Naar een receptie zou ik zonder partner gaan. Maar het is tenslotte jullie feest dus jullie kiezen!
|
|
Kristien
1-9-2012
|
2-2-2012 13:12:34
Dankjewel allemaal!!
|
|
Shibby
3-8-2012
|
2-2-2012 17:30:39
Kristien, ik vind het wel grappig, telkens als jij iets post ben ik ongeveer net met hetzelfde bezig. Dus ofwel loop ik een maandje achter, ofwel ben jij heel goed op schema ;)
|
|
dorien
5-5-2012
|
2-2-2012 18:50:50
toen we pas verloofd waren had ik ook net nieuw werk. voor de reis op ander werk gestopt, op reis verloofd, na reis elders begonnen. ik moet zeggen ... ik had een goede band met ex-collega's (10maand gewerkt) maar hoor er nu zelden nog iets van dusja. je hebt nog enkele maanden ik zou het even afwachten! x
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|