Terug naar overzicht
Hey, wij voorzien een dikke 2u voor de fotootjes omdat we ook rekening moeten houden met de reistijd van 20min. heen en terug. Voor foto's met de suite voorzien we een dikke 30 min. De suite/familie zullen ook een 2,5u zonder ons zijn ,maar we zullen zorgen voor veel hapjes en drankjes!
Heyhey,Wij gaan in de voormiddag foto's nemen, voor de suite toekomt, en hebben momenteel 3 uur vrijgehouden hiervoor. De fotograaf vroeg 2 uur en dan hebben we nog 2 x 30 min gerekend om op onze fotolocatie te geraken. Hopelijk gaan we er op 10 min zijn en hebben we dus nog wat extra tijd maar aangezien we nog geen idee hebben van een locatie, hebben we het zekere voor het onzekere genomen ;-).Voor de foto's met de suite na de wet en de kerk rekenen wij ook +/- 30 min.Groetjes!Evelien
Heylah...wij zaten met hetzelfde 'probleempje' dat onze suite al doorgaat naar de feestzaal terwijl wij foto's gaan maken.Maar volgens onze fotograaf is 1 uur meer dan genoeg voor de foto's. Hebben er vorige week nog eens met onze ceremoniemeester over gehad en hij vond het ok. Als je al zegt dat de suite ook al drank en eten aangeboden krijgt dan kan er toch geen probleem zijn?En daarbij, een uurtje is rap voorbij als je al wat kan bijpraten (voor uw gasten dan hé).Succes xxx
Hello ladies,Alvast bedankt voor jullie raad ;-)!De 45 min die ik had voorzien zijn al 'op locatie' en het anderhalf uur dat de suite alleen is, is al inclusief de reistijd van ons naar de feestzaal.Ik denk dat we gaan uitbreiden tot een uurtje ja...mag geen probleem zijn :-).Het kleine probleempje is dat de suite nogal een beperkt groepje is...ongeveer 20 mensen...en mijn schoonouders zijn gescheiden. Dus in kleine kring, kan dat misschien wel beetje een 'gespannen' sfeertje opleveren...vandaar beetje de bezorgdheid om hen 'alleen' te laten zonder ons...We gaan na de honeymoon ook nog een trash the dress shoot doen aant zeetje...dus de foto's van de dag zelf, zullen niet de enige foto's van ons 2 zijn.groetjes!!
Aha, ik ken dat probleempje, maar dan met mijn ouders :-).Wij hebben ook een kleine suite van 16 man en mijn ouders zijn ook uit elkaar... Vandaar dat er besloten is om alles in de namiddag te doen en de foto's in de voormiddag, zo moeten ze nooit 'alleen' zijn maar zijn ze steeds bij ons of bij de genodigden :-).Groetjes!Evelien
wij trekken ook onze foto's in de voormiddag, voor de suite er is, maar onze suite bestaat uit 26, waaronder 10 kinderen, ik dacht dat dit een hele grote suite was.. maar blijkbaar niet? :p
Onze fotograaf heeft ons aangeraden om toch ook zeker 2 uur te voorzien voor de fotoshoot. Wij voorzien daarom 2 x tijd voor een fotoshoot. 1x in de voormiddag met de suite, familie, bruidsmeisjes enz. erbij. En dan vlak voor onze receptie aan onze feestzaal nog eens... ;-)
Wij zaten ook met het probleem, dat de suite al op locatie van het feest zou zijn en wij op locatie van de foto's. Nadat mijn moeder gezegd heeft dat ze ook foto's wil thuis, gaan we enkele foto's bij mij thuis laten nemen in de voormiddag met eventueel al familie bij. En dan na de mis gaan we ipv naar een locatie voor de foto's, ook direct mee naar de feestzaal en gaan we daar foto's laten nemen in de tuin. Zo kunnen ze eens komen kijken of ook mee op de foto gaan. De tijd zal zo wat sneller vooruitgaan voor hen en wij sparen tijd uit.
Wij rekenen 1u tijd om e foto's effectief te nemen. De reistijd komt daar nog bij maar aangezien we nog niet weten waar we foto's gaan nemen kunnen we dit nog niet inplannen.
onze fotograaf heeft aangeraden 2 uur te nemen voor onze fotoshoot (met ons 2-tjes)andere foto's met de suite kan thuis, aan het gemeentehuis en aan de zaal genomen worden tussendor
Wij hadden een uurtje voorzien voor foto's met de suite en 3u voor foto's met ons tweetjes (incl. reistijd) en in beide gevallen hebben we die tijd ruimschoots nodig gehad...