Terug naar overzicht
ik lees beroepshalve ook allemaal teksten na.Je kan het dus gerust doorsturen naar mij :pascalevanpoucke@hotmail.comgrtjesPascale
Hey Lindsy,Ik wil het wel eens nakijken. Laat maar komen.wendy.everaert1@telenet.beGroetjes Wendy
Ik wil het gerust ook eens nalezen:linske@gmail.comGroetjes!
stuur gerust maar eens door, ik kijk zeer veel teksten na, meestal om te vertalen, of te checken op fouten.stefverheyen1980@hotmail.com
Ik wil het gerust ook nalezen. Ben nogal een pietje precies als het op layout aankomt. :-)lorelaeremans@gmail.com
Graag! Mag ik het mijne ook eens doormailen? Is wel nog niet goedgekeurd...anverboven@hotmail.com
Ik wil het gerust ook nalezen. Ben nogal gevoelig voor taalfouten e.d. deborah.schietecatte@hotmail.comGroetjes, Deborah
bring it on :)rebecca.saelens@eandis.be
Je hebt al veel reactie zo te zien, maar als je er nog niet genoeg hebt mag je het mij ook altijd doorsturen, dan kijk ik het met plezier even na...Toch een fijn gevoel hé, als dat misboekje EINDELIJK klaar is... Ik ben maar aan het wachten op meneer pastoor voor het te laten nalezen...jili.de.weyer@gmail.com
bij mij is de trouw al jaartje achter de rugmaar ik wil gerust nalezen kirstenenwillemtrouwen@gmail.com
mag het naar mij ook altijd doorsturen een extra lezing kan geen kwaad zeker :-)(en dan heb ik misschien al wat ideeën..)bedankt!!geraldinneke24@hotmail.com
Hallo,Ik wil het ook nog steeds nalezen hoor!Dan kan ik terwijl ook wat ideetjes op doen, voor wanneer wij aan ons misboekje moeten beginnen!kevin-deborah@hotmail.comAlvast bedankt!Grtjs, Deborah
hoi, mij mag je ook steeds het misboekje doorzenden!groetjesbrientjah@hotmail.com
Als het nog nodig is... ik ben leerkracht Nederlandse_sourdeau@hotmail.com
Ik doe ook mee ;-)sarahvandenbrempt@hotmail.com
Wow, zoveel reacties! Als ons boekje nu niet perfect is, weet ik het ook niet meer! Jullie hebben normaal gezien allemaal een mail ontvangen.Groetjes
indien je nog iemand zoekt om je misboekje na te lezen, mag je het altijd doorsturen naar annemie_jacobs@hotmail.com groetjes