TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elisabeth
29-9-2012
|
1-2-2012 22:19:57
Goede ervaringen, al paar famIliefeesten meegemaakt en telkens prima in orde! Check even de
Zoekfunctie, dan kom je wel terecht bij een vorige post waar ik meer info bij heb gegeven. Succes!
|
|
Bea
31-8-2012
|
1-2-2012 22:55:51
Bedankt voor de reactie! Bij deze heb ik dan ook de zoekfunctie ontdekt
|
|
liselot
25-8-2012
|
11-3-2012 11:22:00
hey Bea, mijn vriend en ik gaan daar (ook?) trouwen, op 25/08/2012 dus eventjes voor jullie dan misschien. Ik vond het ook jammer dat we niet eens konden gaan proeven, maar ook de sfeer, de professionaliteit en alle goede recensies die ik heb gelezen hebben mijn overtuigd :). vanbuiten stelt de zaal niet zoveel voor, idd jammer geen tuin!maar de binnenkant vind ik ook echt mooi ingericht, en ik hou ook van de alternatieve sfeer die er hangt, je zal zeker geen traditioneel kitscherig trouwfeest hebben als je daar je feest houdt.
Veel groetjes en succes ermee!
|
|
milkie
7-9-2013
|
26-8-2013 18:34:13
Dit is een oud topic, ik weet het, maar even onze ervaringen voor als andere koppeltjes zalen zoeken: de zaal en het concept sprak ons erg aan. Wij hadden hier een iets mindere ervaring (optie genomen en gekregen voor twee weken, echter als we dan definitief beslist hadden na een week, stuurde men ons een mailtje dat er een dubbele boeking was en dat het niet door kon gaan). Op ons antwoord hierop nooit meer antwoord of excuses gekregen... Maar dit is mogelijk éénmalig en misschien éénmaal je er binnen bent, dat je een super feest hebt...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|