Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aruba, curacao of mauritius in augustus

2-2-2012 8:14:13
Hey bruidjes,

wij zijn volop de huwelijksreis aan het plannen, maar ik geraak er maar niet uit. We willen echt een heerlijke tropische bestemming. Maar aangezien we midden augustus moeten vertrekken zijn er al heel wat plaatsen uitgesloten owv orkaanrisico's.

Nu hebben we een mooie deal gekregen voor aruba, maar ik moet eerlijk zeggen dat het mij iets minder aanstaat omdat het een mastodont van een hotel is, al de rest ziet er prima uit. Als ik dan in de brochures naar de hotels in mauritius kijk dan moet ik toch toegeven dat ik liever naar zo'n hotel ga. Ik heb nu offertes aangevraagd bij mauritius travel (door dit forum) en ben in blijde verwachting. Maar als ik dan naar het klimaat kijk is daar de gem max temp "maar" 26°C en in aruba is dat 32°C. Is die 26°C genoeg om echt heerlijk op het strand te kunnen liggen?

Mijn verloofde begint er zo stilletjes aan zot van te worden dat ik maar blijf twijfelen, maar wil gewoon dat het perfect is aangezien het toch over een serieus bedrag gaat.

Alle info en tips zijn van harte welkom

nele
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 982

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik2-2-2012 9:15:01

Hoi Nele,

Wij zijn in december 4 dagen naar Aruba geweest en daarna 4 dagen naar Curacao.
Als je echt op je lui gat wilt liggen en wilt genieten dan zou ik voor Aruba kiezen, hier zijn de stranden iets mooier en hier is het rustiger. Curacao is savonds meer te beleven, maar ook zeker te moeite!

Maar ik denk als je de prijzen hebt binnengekregen van Mauritiustravel.nl dat jullie naar Mauritius gaan, want deze prijzen liggen toch echt wel een heel pak lager! Wij hebben ook via hun onze huwelijksreis geboekt naar de Malediven. Je moet daar vragen achter Ramon, is echt een hele goede, lieve man!

Groetjes

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik2-2-2012 9:30:21

Hallo Nele,

Wij zijn vorig jaar in juli-augustus (een deel ervan hé ;-)) naar Mauritius geweest en het was er echt fantastisch! Ook wij hebben via Mauritiustravel geboekt in hotel Beau Rivage.

In die periode is het winter voor hen, maar wij hebben toch heel mooi weer gehad hoor. Nu en dan is er eens een plensbui, maar in een half uurtje is die voorbij en wordt het zo weer prachtweer; heel anders dan bij ons dus...

Als je andere vragen hebt over de bestemming, stuur me gerust een privé-bericht!

Waar je ook voor kiest, het moet met jullie volle goesting zijn, want zowel emotioneel als financieel vind ik het ook een héél belangrijke reis!!

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik2-2-2012 11:46:40

Augustus orkaanmaand? Wij gaan in oktober op reis en hoorden dat dit voor vb cuba, costa rica, en heel die streek de orkaanmaand is...en dat we best die richting niet uitgaan. Enfin, doet er op zich niet toe. Wij hebben ook eerst gekeken voor mauritius en uiteindelijk beslist om naar bali te gaan! En ik denk dat je sowoeso niet moet inzitten over her weer! De warmte voelt daar heel anders aan en het is heel ander klimaat! Volg gewoon je hart! Indien het weer er nietoptimaal zou zijn, zou het reisbureau dit wel zeggen! Vraag ok de mening van je vriend, misschien kan hij wel helpen de knoop door te hakken?

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik3-2-2012 8:06:35

Hallo,

Wij zijn in augustus 2010 naar Mauritius geweest, met dezelfde weersverwachtingen die jullie nu hebben. Het weer dat wij gehad hebben was gewoon prachtig! Wij hebben "gebakken" op het stand.... gewoonweg zalig. Je kan idd, zoals Charlotte zegt, eens een regenbui hebben, maar de temperatuur blijft even goed en na 10 min is dit voorbij... heel raar, maar waar . Wij hadden ook hotel Beau Rivage en kan dit alleen maar aanbevelen.

Als je nog wat meer info wilt mag je dit altijd laten weten....

Groetjes
Annelies

maike
4-8-2012
 Meld misbruik3-2-2012 14:42:16

Wij hebben eerst ook voor het Caribisch gebied gekeken (Aruba, Mauritius, ..) maar hebben uiteindelijk toch ook voor Bali gekozen.
Op het reisbureau zeiden ze ook dat het daar eind augustus echt nog zalig is wat betreft klimaat

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...