Terug naar overzicht
Hoi Nele,Wij zijn in december 4 dagen naar Aruba geweest en daarna 4 dagen naar Curacao.Als je echt op je lui gat wilt liggen en wilt genieten dan zou ik voor Aruba kiezen, hier zijn de stranden iets mooier en hier is het rustiger. Curacao is savonds meer te beleven, maar ook zeker te moeite!Maar ik denk als je de prijzen hebt binnengekregen van Mauritiustravel.nl dat jullie naar Mauritius gaan, want deze prijzen liggen toch echt wel een heel pak lager! Wij hebben ook via hun onze huwelijksreis geboekt naar de Malediven. Je moet daar vragen achter Ramon, is echt een hele goede, lieve man!Groetjes
Hallo Nele,Wij zijn vorig jaar in juli-augustus (een deel ervan hé ;-)) naar Mauritius geweest en het was er echt fantastisch! Ook wij hebben via Mauritiustravel geboekt in hotel Beau Rivage.In die periode is het winter voor hen, maar wij hebben toch heel mooi weer gehad hoor. Nu en dan is er eens een plensbui, maar in een half uurtje is die voorbij en wordt het zo weer prachtweer; heel anders dan bij ons dus...Als je andere vragen hebt over de bestemming, stuur me gerust een privé-bericht!Waar je ook voor kiest, het moet met jullie volle goesting zijn, want zowel emotioneel als financieel vind ik het ook een héél belangrijke reis!!
Augustus orkaanmaand? Wij gaan in oktober op reis en hoorden dat dit voor vb cuba, costa rica, en heel die streek de orkaanmaand is...en dat we best die richting niet uitgaan. Enfin, doet er op zich niet toe. Wij hebben ook eerst gekeken voor mauritius en uiteindelijk beslist om naar bali te gaan! En ik denk dat je sowoeso niet moet inzitten over her weer! De warmte voelt daar heel anders aan en het is heel ander klimaat! Volg gewoon je hart! Indien het weer er nietoptimaal zou zijn, zou het reisbureau dit wel zeggen! Vraag ok de mening van je vriend, misschien kan hij wel helpen de knoop door te hakken?
Hallo, Wij zijn in augustus 2010 naar Mauritius geweest, met dezelfde weersverwachtingen die jullie nu hebben. Het weer dat wij gehad hebben was gewoon prachtig! Wij hebben "gebakken" op het stand.... gewoonweg zalig. Je kan idd, zoals Charlotte zegt, eens een regenbui hebben, maar de temperatuur blijft even goed en na 10 min is dit voorbij... heel raar, maar waar . Wij hadden ook hotel Beau Rivage en kan dit alleen maar aanbevelen.Als je nog wat meer info wilt mag je dit altijd laten weten....GroetjesAnnelies
Wij hebben eerst ook voor het Caribisch gebied gekeken (Aruba, Mauritius, ..) maar hebben uiteindelijk toch ook voor Bali gekozen.Op het reisbureau zeiden ze ook dat het daar eind augustus echt nog zalig is wat betreft klimaat