TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jili
12-5-2012
|
2-2-2012 9:54:15
Hoi bruidje,
Mijn verloofde is vorige week gaan kijken voor een kostuum. Maar ik mag natuurlijk niet weten welke kleur en ik mag zelfs niet weten waar hij het gehaald heeft.
Ik persoonlijk hoop dat hij voor een grijs kostuum heeft gekozen, want dit vind ik zooo mooi... Voor hij vertrok zei hij: "mama zei al donkerblauw of grijs". En in mijn eigen dacht ik: "omg, toch geen donkerblauw"...
Afwachten dus... maar ik denk dat het niet veel uit maakt welke kleur het kostuum heeft, als hij der maar mee staat. Als je zelfs zegt dat pikzwart hem te hard zal zijn, dan moet je dit niet nemen, staat jouw ventje dan weer beeldig met donkerblauw, dan zou ik daar voor gaan!
Groetjes
|
|
Melissa
11-8-2012
|
2-2-2012 9:58:29
Ik zou graag hebben dat mijn ventje een beige (of heel licht bruin) kostuum kiest...maar ik twijfel ook wel of dat mooi gaat zijn, ik heb een kleed in gebroken wit... En welk kleur hemd, daar geraken we al helemaal niet uit...Tips zijn ook in mijn richting welkom ;)
Donkerblauw zou ik ook niet nemen...donkergrijs vind ik persoonlijk ook heel mooi!
|
|
Annelies
1-9-2012
|
2-2-2012 10:52:31
Donkerblauw kan toch ook heel mooi zijn? Ik zie dat soms zelfs liever dan zwart. Donkerbruin vind ik ook mooi.
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
2-2-2012 10:59:59
@ Annelies : ik vind donkerblauw ook heel mooi en vaak heel chique zelfs! Ik snap ook niet waarom sommige mensen me zeggen dat een trouwkostuum 'absoluut geen blauw' mag zijn... :-/ X
|
|
Ann
28-9-2012
|
2-2-2012 11:04:27
Echt heel donkerblauw kan heel mooi zijn! Mijn toekomstig schoonbroer gaat een bruin kostuum kiezen Koen, mine to be, gaat een grijs kostuum kiezen (denk ik)
|
|
Nawal
16-3-2012
|
2-2-2012 11:28:16
Hoi
Donkerblauw is inderdaad mooi maar ik denk dat het vooral belangrijk is dat jouw vriend verschillende kleuren past en kijkt wat het best past en waarin hij zich het beste voelt. Mijn toekomstige wilde ook een donkerblauw maar uiteindelijk is het donkerbruin geworden. And it's lovely :-)
Succes!
|
|
Silke
6-10-2012
|
2-2-2012 11:38:11
Net zoals de bruid, moet de bruidegom trouwen in een kostuum waar hij zich goed in voelt! Gelijk welk kleur dit is! Ik zou absoluuuuut nooit kijken achter het kleur! Tenzij het roze ofzo zou zijn ;-)
|
|
Marita
|
2-2-2012 12:21:05
Hallo Feike, het is zoals hierboven reeds gezegd ... je bruidegom moet het mooi vinden en moet met de kleur staan. Donkerblauw is trouwens terug in opmars, maar ik denk dat we er nog een beetje moeten aan wennen. We hebben op de aankoopbeurzen voor deze en de volgende collecties terug heel wat donkerblauw gezien. Spijtig dat sommige mensen zeggen dat het absoluut "not done" is. In ieder geval ... veel pasplezier! Marita www.bruidsparadijs.be
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
2-2-2012 12:22:52
Hoi bruidje,
Mijn verloofde heeft om dezelfde reden (dat zwart misschien wat hard is) voor een antracietgrijs pak gekozen. Het staat hem echt prachtig!
Liefs,
Nathalie
|
|
Gitte
14-4-2012
|
2-2-2012 12:46:36
Hier is het ook donkerblauw en het is prachtig :-) Mijn aanstaande wou graag blauw, omdat hij dat nog niet had. We hebben de kleur gekozen op een staal, de kleur zitten dicht bij donkerblauw maar is het net niet. Toen we beslist hadden, is de dame van Café Costume een exemplaar van een andere klant gaan halen die dezelfde stof gekozen had. Zo konden we het ook al eens "in't echt" zien. Mijn aanstaande heeft wel andere knopen en zo gekozen, maar we kregen toch een goed idee. Ik vind het prachtig, de kleur verandert ook naargelang het licht (in een spot wordt het zelfs felblauw!) Ondertussen is het kostuum klaar en hij staat er supersexy mee . en het past perfect bij mijn kleed (dat een blauwgrijze schijn heeft).
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
2-2-2012 13:35:26
Waarom zou donkerblauw 'no done' zijn? Vind dit zelf echt chic!
|
|
Evelien
18-5-2012
|
2-2-2012 13:42:03
Bij ons is het ook donkerblauw geworden. Ik denk dat velen dit wat te "kantoor-achtig" vinden en niet feestelijk genoeg ... Mijn ventje wou dit echter perse en ik vind het super geslaagd! Persoonlijk vind ik het wat moderner dan antracietgrijs, maar dat is mijn mening ... Heb eens een suite gezien waar alle mannen in marineblauw pak waren met rode das en de bruid een rood boeketje had ... super mooi!
Groetjes!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
2-2-2012 13:50:46
Nogmaals veel dank voor de vele reacties lieve bruidjes! @ Nathalie en de andere bruidjes die reeds een kostuum hebben aangekocht : welke kleur hemd hebben jullie gekozen? Mijn trouwjurk is wit maar natuurlijk niet wit-wit. Ik had wel gedacht aan een lichte kleur omdat dit mooi 'fris' overkomt. Hebben jullie hier nog tips voor mij?
Veel liefs X
|
|
Gitte
14-4-2012
|
2-2-2012 15:29:24
Wij hebben gewoon wit genomen. Eerst dachten we een lichte kleur te nemen, meer aangepast aan mijn kleed, maar we zijn toch van gedachten veranderd. We waren een beetje bang dat het hemd 'vuil' zou lijken. En uiteindelijk is er geen rechtstreeks contact tussen het hemd en mijn kleed (zijn kostuum èn gilet zitten ertussen). In de winkel (van zijn kostuum) hebben ze ons ook gezegd dat het wit best kan, hoewel mijn kleed dus ook niet echt wit is. Geen idee wat het effect gaat zijn, het hemd moet nog gemaakt worden. 't is te zeggen: hij heeft een wit hemd aangehad om te passen en een lichtblauw (dat hij zeflf aanhad). Het wit was stukken mooier onder het kostuum, hoewel dat lichtblauw een van zijn favoriete hemden is en hij er erg goed mee staat.
|
|
Ann
21-7-2012
|
2-2-2012 17:00:05
Mijn verloofde is vorige week zijn kostuum gaan kiezen... Ik ben zelf niet meegeweest,maar heb wel gevraagd om een grijs kostuum te kiezen. En hij wou zelf ook grijs. Ik weet wel niet of het donker of licht grijs is.
Groetjes Anneken
|
|
Gwen
21-4-2012
|
2-2-2012 18:30:34
Hoi, Mijn verloofde is 2weken geleden zijn kostuum gaan kiezen. Het is donkerblauw! We hadden op voorhand al eens samen in boekjes gekeken en dan zei ik ook, nee geen blauw. Eerst mocht ik niet mee gaan kiezen, maar uiteindelijk kreeg ik telefoon of ik kwam kijken . Zwart was voor hem ook te hard en donkergrijs had iedereen aan die in de winkel aan het passen was, dus dat wilde hij niet. Het is een donkerblauw van cosmo geworden, volgens de verkoopsters is donkerblauw dit jaar volledig 'in', en ik moet zeggen het was mooi! Hij heeft ook geen wit wit hemd genomen omdat de verkoopster dit ook afraadde, omdat als mijn kleed niet wit wit is, het op de foto's precies vuil lijkt. Groetjes, Gwen
|
|
sarah
17-12-2011
|
2-2-2012 18:45:07
Mijn ventje had donkerblauw en het stond hem prachtig. Hij heeft trouwens heel wat complimentjes gekregen. Ipv met een klassiek ivoren hemd te combineren, hebben we lichtblauw gekozen met een rode das en in die das zat ook lichtblauw in . Het stond hem prachtig. Corsage was ongeveer het zelfde rood met roos gecombineerd. Niemand heeft gezegd dat het not done is. Ik vind persoonlijk zwart met een zwarte das not done . Vind ik persoonlijk begrafenisachtig. Maar zoals ze zeggen smaken en kleuren ....
|
|
dorien
5-5-2012
|
2-2-2012 18:53:33
ik heb staaltjes laten afkomen van mijn trouwkleed ... hiermee gaat mijn verloofde op stap. in de winkel zullen ze dan wel voldoende kennis hebben welk kostuum erbij past.
|
|
Serendipity
12-5-2012
|
3-2-2012 15:20:03
ik wou dat mijn ventje koos voor een donker grijs maar dat was echt niet mooi bij hem! die verkoopster zei ook direct om het uit te trekken en ze heeft hem een zwart gegeven en oooooooo zo knap!!! meteen verliefd op geworden en gekocht :-)
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|