Terug naar overzicht
Zou je niet geholpen zijn met zo rol cadeau-papier, zo van dat doorzichtig plastic?
Bruidje, Bij AVA verkopen ze ook gewoon transparante snoepzakjes, in plastiek, zonder lussen en zonder sluiting. Die kan je dan omgekeerd over die lolly's doen (ondersteboven zeg maar) en daar dan een mooi lint rond eventueel. Of je kan het met transparante folie inpakken (ook bij AVA) en dan met kleine beetjes tape mooi toeplakken. Wij hebben dat toen ook gedaan want hadden er ook stickers over... Groetjes,Filipa
Hallo Bruidje,mag ik vragen waar je die lolly's gevonden hebt? Ik zoek nog iets om aan de kindjes te geven.Bij AVA hebben ze inderdaad ook transparante zakjes, meestal achteraan bij het horeca materiaal.Groetjes Tine
Ooh keigoed, alvast bedankt voor jullie tips dames!@ Tine : ik heb ze gekocht bij Sligro ( = een soort groothandel in Roosendaal, hiervoor heb je wel een pasje op naam van een zaak nodig).Ik veronderstel wel dat, nu Valentijn eraan komt, je in andere winkels ook je slag gaat kunnen slaan. Succes! X
Bij Ava dacht ik dat ze dat zeker zouden hebben.
Wij zijn ook nog dringend op zoek naar van die grote harten lolly’s, iemand een idee waar te kopen?
@ Sofie, mijn winkel staat hierboven vermeld.Mss vind je iets op www.candyonline.nl of www.snoepzaak.nl (ik heb het nu maar even ingegeven via Google (hartlolly's). Succes!! X
ik weet niet hoe groot je lolly's zijn, maar in taartshops zoals de taartenfee ed heb je verpakkingen voor (chocolade)lolly's, misschien lukken die ook wel?
Bedankt Bruidje,ik ga op zoek!!
Lieve bruidjeIk zou toch verkiezen om een etiket te laten maken met jullie naam en datum.Werk uitgespaard en het eindresultaat zal mooier en persoonlijker zijn hé.veel succes en groetjes X
Hey bruidjes, Hartjeslolly's vind je ook bij Zucchero in brugge.www.confiserie-zucchero.be Groetjes,Pit
Wij hebben een speelgoed/doopsuikerwinkel in Walem (Mechelen) www.japsnoet.be en verkopen ook hartlollies. Mocht je interesse hebben mail ik je even fotootjes door
Hey MaikeMij mag je ook altijd de fotootjes door sturen.Ben ook nog op zoek en mechelen is niet ver voor ons.Alvast bedankt!!wendy.verswijvel@hotmail.comGroetjes Wendy
Ik heb ze snel even online geplaatst: http://www.japsnoet.be/product_info.php?products_id=552...
ze zijn er ook in een klein model (circa 18 gram) deze kosten 0.50 eur per stuk
Hey maike,Hebben jullie altijd voorraad genoeg?Want dan spring ik één van de weke eens binnen.+- 30 stuks ?Groetjes
Hey WendyIk heb momenteel nog 18 grote staan, die zal ik alleszins voor je opzij zetten.Van de kleintjes heb ik er nog maar enkele, ik probeer deze week even binnen te springen bij onze leverancier. Je zou 30 grote willen?
Hey maikeja 30 grote graag.Kan ze wel niet directkomen afhalen .Ben zelf ook zelfstandige en werk 6 op 7 sluitings dag zondag .Dus veronderstel dat jij ook zondag's dicht bent :)Maar zaterdag 17 maart heb ik een dagje verlof en heb ik nog een gaatje tussen de middag Is het voor jou goed dat ik ze dan kom halen?Groetjes wendy