Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen witter dan kleedje, probleem?

2-2-2012 10:12:21
Beste Bruidjes

Ik heb een ivoor-kleurig kleedje en heb mijn schoenen besteld via internet.
Mijn schoentjes heb ik aangekregen en ze zijn echt prachtig. Vooraan volledig in kant en achteraan in ledere afwerking. De kleur hiervan is off-white.
Nu ben ik vorige week deze schoenen gaan passen onder mijn trouwkleed en nu blijken deze veel lichter dan mijn kleedje.
Helaas draag ik geen onderrok onder mijn kleedje dus elke keer als ik stap ga je toch wel de tip van mijn schoenen zien...
Ik vind ze zo mooi maar gaat de combinatie wel mooi zijn... ben al naar de schoenmaker geweest en hij durft er niet aan te beginnen aan de schoenen omdat de kant te fragiel is. terugzenden kan ook niet want heb deze "met korting" aangekocht..
iemand tips? alvast bedankt allemaal!

winnie
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1232

Sofie
23-6-2012
 Meld misbruik2-2-2012 10:25:33

Hey Winnie,

Persoonlijk zou ik ze niet dragen wegens het "kleurverschil".
Als je een foto post, kan iemand ze misschien nog overkopen van je?

Maar als jij je er niet aan stoort en de schoenen echt mooi vind, moet je ze gewoon dragen!

Groetjes,
Sofie

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik2-2-2012 10:35:35

Hey Winnie,
Ik zou het toch ook niet doen, toen ik m'n kleed heb gekocht zeiden ze me dat ik donkerder mocht gaan voor m'n schoenen, maar zeker niet lichter. Ik heb een ivoorkleurig kleed en m'n schoenen zijn crémekleurig.

Kan je zo ook niet ruilen voor een ander paar?

Eigenlijk moet je gewoon doen waar je je goed bij voelt, als het jou niet stoort dat je schoenen lichter zijn waarom zou je ze dan niet dragen?

Groetjes
Marijke

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik2-2-2012 10:50:30

In de bruidswinkel hebben ze mij dit toch ook afgeraden. Donkere tinten mocht wel maar zeker geen lichtere.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-2-2012 11:38:33

Hey, ik zelf zou het niet doen!
ook ik had eerst schoenen die lichter waren dan mijn kleed en het was net of mijn kleed vuil was daarom heb ik andere donkere schoenen gekocht!!

Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik2-2-2012 12:54:34

Hey
ik zou het ook niet doen! Net zoals Frida zegt gaat je kleed dat vuil lijken...

crazy
14-7-2012
 Meld misbruik2-2-2012 13:04:08

hoi,
toen ik deze week mijn schoenen ging kopen werd me ook gezegd dat ik beter voor een donderder kleurtje zou kiezen dan het risico te lopen dat ze lichter uit zouden vallen dan mijn kleedje... misschien kan je idd proberen ze nog door te verkopen?

groetjes

winnie
1-9-2012
 Meld misbruik2-2-2012 13:06:10

Bedankt meisjes allemaal! Ik denk dat ik het zo ga doen dan: ik ga op zoek naar een donkerder paar of een ivoren paar en misschien kan ik mijn "witte" schoentjes s'avonds op het feest een keerje aandoen. Dan heb ik ze toch eens aangehad hé! :-)
Nu heb ik geen twijfels meer! Op naar nieuwe schoenen!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik2-2-2012 13:58:21

Hoi Winnie!
Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste pas gehad en heb toen dus ook de eerste keer combinatie kleur schoenen & jurk gezien. Mijn schoenen zijn ietsiepietse lichter dan mijn jurk maar gezien ik 'punt'schoentjes heb en mijn jurk verschillende lagen heeft, zie je ze bijna niet dus ik ga er geen andere kopen. Mijn verschil is wel minimaal dus je moet al hééél goed zien... Niet verder vertellen he! :-) X

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik2-2-2012 15:30:46

De algemene regel is om te kiezen bruids schoenen die zijn van dezelfde tint als je trouwjurk of een wat donkerder. Je jurk kan vuil lijken tov je schoenen en in de loop van de dag zal je jurk (als ze licht van kleur) is zo al donkerder/vuiler worden aan de onderkant waardoor je bij donkerdere schoenen minder verschil zal zien in kleur (kleur van de schoenen en onderkant van je jurk "groeien" naar elkaar toe)

joke
7-7-2012
 Meld misbruik2-2-2012 20:49:32

Mij werd ook aangeraden donkerder te gaan ipv lichter.
Mijn “probleem” is dat ze in de winkel geen staal van kleed hebben, maar mn kleed is eigenlijk vrij wit.

Bruidje, ik herinner me dat jij mooie schoenen hebt, welk merk was het ook al weer?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...