Terug naar overzicht
Hey Winnie,Persoonlijk zou ik ze niet dragen wegens het "kleurverschil". Als je een foto post, kan iemand ze misschien nog overkopen van je? Maar als jij je er niet aan stoort en de schoenen echt mooi vind, moet je ze gewoon dragen!Groetjes,Sofie
Hey Winnie,Ik zou het toch ook niet doen, toen ik m'n kleed heb gekocht zeiden ze me dat ik donkerder mocht gaan voor m'n schoenen, maar zeker niet lichter. Ik heb een ivoorkleurig kleed en m'n schoenen zijn crémekleurig. Kan je zo ook niet ruilen voor een ander paar?Eigenlijk moet je gewoon doen waar je je goed bij voelt, als het jou niet stoort dat je schoenen lichter zijn waarom zou je ze dan niet dragen?GroetjesMarijke
In de bruidswinkel hebben ze mij dit toch ook afgeraden. Donkere tinten mocht wel maar zeker geen lichtere.
Hey, ik zelf zou het niet doen! ook ik had eerst schoenen die lichter waren dan mijn kleed en het was net of mijn kleed vuil was daarom heb ik andere donkere schoenen gekocht!!
Heyik zou het ook niet doen! Net zoals Frida zegt gaat je kleed dat vuil lijken...
hoi, toen ik deze week mijn schoenen ging kopen werd me ook gezegd dat ik beter voor een donderder kleurtje zou kiezen dan het risico te lopen dat ze lichter uit zouden vallen dan mijn kleedje... misschien kan je idd proberen ze nog door te verkopen?groetjes
Bedankt meisjes allemaal! Ik denk dat ik het zo ga doen dan: ik ga op zoek naar een donkerder paar of een ivoren paar en misschien kan ik mijn "witte" schoentjes s'avonds op het feest een keerje aandoen. Dan heb ik ze toch eens aangehad hé! :-)Nu heb ik geen twijfels meer! Op naar nieuwe schoenen!
Hoi Winnie!Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste pas gehad en heb toen dus ook de eerste keer combinatie kleur schoenen & jurk gezien. Mijn schoenen zijn ietsiepietse lichter dan mijn jurk maar gezien ik 'punt'schoentjes heb en mijn jurk verschillende lagen heeft, zie je ze bijna niet dus ik ga er geen andere kopen. Mijn verschil is wel minimaal dus je moet al hééél goed zien... Niet verder vertellen he! :-) X
De algemene regel is om te kiezen bruids schoenen die zijn van dezelfde tint als je trouwjurk of een wat donkerder. Je jurk kan vuil lijken tov je schoenen en in de loop van de dag zal je jurk (als ze licht van kleur) is zo al donkerder/vuiler worden aan de onderkant waardoor je bij donkerdere schoenen minder verschil zal zien in kleur (kleur van de schoenen en onderkant van je jurk "groeien" naar elkaar toe)
Mij werd ook aangeraden donkerder te gaan ipv lichter. Mijn “probleem” is dat ze in de winkel geen staal van kleed hebben, maar mn kleed is eigenlijk vrij wit. Bruidje, ik herinner me dat jij mooie schoenen hebt, welk merk was het ook al weer?
Mij werd ook aangeraden donkerder te gaan ipv lichter. Mijn “probleem” is dat ze in de winkel geen staal van kleed hebben, maar mn kleed is eigenlijk vrij wit.
Bruidje, ik herinner me dat jij mooie schoenen hebt, welk merk was het ook al weer?