Terug naar overzicht
Volgens mij is dit voldoende! Als je er nog iets zou bij doen, is dit super leuk maar ik denk niet dat de mensen gaan redeneren: ale, wij hebben allee n maar foto gekregen! Volgens mij gebeurt het vaak dat er foto avond zelf meegegeven wordt als bedankje!
Ik vind dat voldoende :)maar dat bepaal je zelf hé.Wij zullen op het avondfeest zelf geen "bedanking" hebben en zullen achteraf een bedanking opsturen. Met een foto van zichzelf die op onze avond genomen werd.groetjes.
Op zich is dit zeker voldoende hoor maar wij doen het allebei :-).Op het avondfeest krijgen onze avondgasten een bedankje en dan achteraf sturen we nog naar iedereen een foto, voornamelijk om ook de mensen van de receptie enz te bedanken.Groetjes!Evelien
Dat lijkt mij ook voldoende! Wij hebben concertolampjes (zoals je die krijgt op de night of the proms) besteld die we gaan laten uitdelen vlak voor de openingsdans. Die hebben we dan zelf gepersonaliseerd (onze naam en datum) en dan mogen de mensen die meenemen naar huis. Je moet vooral doen wat je zelf oké vindt. Niet wat je denkt dat andere verwachten van jou.. groetjes Katrien
wij gaan voor een kaarsje in een glaasje (waar later een theelichtje in kan gezet worden)dat glas gaat gegraveerd worden met onze namen en datum inwe hebben bewust gekozen voor iets wat ze kunnen gebruiken en daarna doen ze er mee wat ze willen ...en eerlijk: als wij een foto krijgen van een trouw, dan vliegt die helaas de papiermand in (en dat is bij heel veel heb ik al gemerkt :s) da's de reden waarom wij bewust voor zo een kadootje gaan. Het kost maar 1 euro en vind ik dus zeer betaalbaar(we zijn wel met geen al te grote groep, ongeveer een 70 personen)
weet je wat wel leuk is?Ik ken verschillende die foto's namen van hun gasten en die stuurde die foto nadien ook op (samen met hun trouwfoto) en dat is wel een leuke herinnering vind ik
Wij gaan een bedankje geven en dan een klein kaartje met een foto van ons op met een tekstje in een gekleurd envelopje (onze thema is kleurtjes).
Wel, bij de prijs van de fotograaf zitten ook de foto's die de mensen meekrijgen naar huis.Zo'n 'glow in the dark stick' ofzo vind ik ook nog wel iets leuk, een extraatje die toch niet veel kost...hmm iets om over na te denken.. :)Een foto achteraf opsturen naar de mensen van hunzelf op het feest vind ik eigenlijk ook wel een goed idee..Maar dan zou ik wel iemand moeten vinden die op het feestje bereidt is om zich op te offeren tot fotograaf :)