Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NEEDED!!! Elsa Coloured Shoes - Model DALI

2-2-2012 12:15:22
Hey medebruidjes,

iemand een idee van een winkel waar deze schoenen voorhanden zijn? Ik vind het zo moeilijk om de werkelijke 'kleur' van de schoenen te zien om internet en in hun folder. Op internet lijken ze crème, in de folder lijken ze dan weer veel witter (ongekleurd staat er telkens bij) Daarom had ik deze schoenen graag eens in echt echt gezien, maar heb tot hiertoe nog geen enkele winkel gevonden die ze in het gamma heeft. Iemand van jullie die ze toevallig al is tegengekomen?
Dali
Jullie zouden me een héél groot plezier doen mocht ik een winkel vinden waar ik deze eens kan aanpassen en met het staaltje van mijn kleed naartoe trekken!
Superhard bedankt al!

groetjes en succes verder aan iedereen!
Annelies

Annelies
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 905

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik2-2-2012 15:13:48

Couture Ann in Aalst :-) Ik ga er zaterdag heen voor vermoedelijk model Ramona of Bea; ze zien er geklijkaardig uit maar de hak verschilt. Ik vind ze zeer leuk. Het zal een afstand zijn maar ik denk dat ze anders moeilijk te vinden zijn. Ik heb net met de eigenares gebeld en ze was zeer vriendelijk: ze wil wel het liefst op afspraak werken zodat ze tijd voor je kan maken :-) best dus even bellen.

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik2-2-2012 20:43:24

Hey Annelies,

heb je al eens nagevraagd bij Pierre Yves? Ik heb van Elsa Coulored Shoes een lijst ontvangen met winkels waar ze hun schoenen verkopen en Pierre Yves staat er tussen.

groetjes
Lotte

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik3-2-2012 8:13:24

@Sanne. Toevallig spreek jij nu van een winkel waar ik woon :-), ikzelf ben van Aalst! Maar ik kan u garanderen dat Anneke deze schoenen spijtig genoeg NIET staan heeft hoor. Anneke heeft van Elsa 1 model staan in de verschillende pasmaten, met deze schoenen moet je uw 'maat' kiezen, en dan moet je uw model verder in boek kiezen en worden de schoenen daar besteld. Maar zou deze schoenen dus graag op voorhand eens zien om het kleur te bekijken...
@Lotte. Mijn kleed komt van bij Pierre Yves te Aalst, dus ik ben er vorige week nog binnen geweest, maar ook niet te bespeuren :-( Enkel op bestelling ook bij hen...

iemand andere suggesties? :-)

groetjes
Annelies

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik3-2-2012 9:59:14

Annelies,

ik heb het lijstje met verkooppunten via mail doorgestuurd.

Groetjes
Lotte

Deborah
5-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 9:26:07

Hey Annelies

Ik heb de Elsa schoenen gezien waar ik mijn kleed heb gekocht. Het was niet jouw paar, maar die paren die er stonden, waren allemaal van dezelfde stof gemaakt en hadden allemaal dezelfde kleur. Het is namelijk een stof dat je kan laten kleuren als je dat wil, dus de basiskleur is normaal bij elk model hetzelfde. Check het even en als het zo is, maakt het niet uit welk modelletje je past.

Ik kocht mijn kleed in het bruidshuis te merksem. Ik had ook een paar gezien in de folderen. Tuurlijk zie je dat liever 'live' onder jouw kleed. Zij zijn dan ook zo vriendelijk geweest om dat paar te bestellen, ook al zou ik het nadien niet nemen. Gelukkig, want ben ze gaan passen en het model paste niet onder mijn kleed. Zij hebben ze gewoon in hun winkel geplaatst.

Dat zouden ze bij Pierre-Yves anders ook wel mogen voorstellen...

Succes!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik21-2-2012 16:39:02

JOEHOEW!!!!!!!
Ik heb ze (eindelijk) gevonden, gepast en gekocht!!!
Door de lijsten die ik had doorgestuurd gekregen van Elsa, heb ik alle mogelijke verkooppunten opgebeld om te zien wie ze op stock had, en dat was slechts 1 winkel in Vlaanderen .... Gabrielli in Roeselare! De rit van 1u en een kwartier was het meer dan waard!!! I found THE shoes for MY dress!! :-)
Me happy!

X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...