Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mensen vergeten...

2-2-2012 12:26:27
Hey bruidjes & -gommetjes,

Hebben jullie ook het idee dat jullie mensen zullen vergeten uitnodigen?
weken geleden hebben we ontdekt dat we 5 personen vergeten waren om uit te nodigen....
Dit was nog geen probleem, het meisje die de enveloppen schreef was er nog aan bezig...
Zaterdag is ze langsgekomen met de laatste enveloppen ( dus haar werk zit erop)
Vandaag hebben we gezien da we nog 2 mensen vergeten zijn....
Ik zal de uitnodigingen gewoon in balpen ofzo moeten schrijven,...
Ik hoop dat we dan niemand meer vergeten zijn want we zitten al aan redelijke grote aantallenen ik zou liever niemand meer bij hebben ( 236personen avondfeest; 198 personen receptie)
Nog mensen met dezelfde "problemen" ?
De uitnodigingen worden eind deze maand verdeeld dus tegen dan gaan we denk ik nog eens goed moeten nadenken of het gewoon zo laten...

groetjes

Ellen

Ellen
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 753

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik2-2-2012 12:54:22

Hey,

Amai dat is inderdaad een hele hoop volk...

merk ook dat je steeds goed moet overlopen...

want is niet gemakkelijk.... zeker met goede lijsten werken...

Veel groetjes Ellen

Sofie
11-2-2012
 Meld misbruik2-2-2012 12:56:20

Amai, dat is inderdaad veel volk... En ik die dacht dat we met onze 120 op de receptie en 180 op het avondfeest al extreem waren .

Ja wij hebben ook een aantal keer mensen toegevoegd, gelukkig nog net voor de uitnodigingen zijn verzonden.

Al vond ik het moeilijker om de grens te trekken, wie vraag je en wie niet. Ik vrees wel dat een aantal mensen geen uitnodiging gehad hebben maar er wel eentje verwacht hadden (vb. vrienden van vroeger die je al jaren niet meer gezien hebt)...

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik2-2-2012 13:54:40

Ja wij hebben enkel vrienden gevraagd die we nu nog veel zien. Maar door onze activiteiten ( brandweer & dienst 100 + grote familie + redelijke vriendenkring) zitten we aan deze getallen...
Ik denk ook dat er bepaalde mensen één zullen verwachten maar geen zullen krijgen...
Je moet een grens trekken en die grens bepaal je zelf hé (gedeeltelijk toch)
Hoelang op voorhand hebben jullie de uitnodigingen verzonden of zullen jullie ze verzenden?
Ik zou er graag aan beginnen maar kmoet toch nog een beetje geduld hebben vrees ik... We hadden afgesproken eind februari er aan te beginnen, is dit te laat of nog te vroeg??

groetjes

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik2-2-2012 14:16:59

Hey !

Wij waren op onze gastenlijst zo bezig met "wie moeten we allemaal nog uitnodigen" dat ik vorige week ontdekte dat mijn broer (en getuige) + vrouw er niet opstonden en ook mijn vriend zijn getuige+lief niet :D gewoon door zo bezig te zijn met de anderen, de meeste belangrijkste bijna vergeten in de telling :D

Verder heb ik het ook vooral moeilijk met grenzen trekken!

en als tiener had ik twee goeie vriendinnen, en we zeiden altijd: als we elkaar uit het oog verliezen, nodigen we elkaar zeker uit op ons trouwfeest!!
maar ondertussen zijn we meer dan tien jaar verder en heb ik beide al in jaren niet meer deftig gesproken (3à4 jaar) en vraag ik me af wat te doen. (op facebook zeg je wel eens wat.. maar tjah).
We hebben toen lief en leed gedeeld, maar nu leiden we echt allemaal een ander leven... Moeilijke keuze ! want ik heb schrik dat ze niet uitnodigen mss echt de definitieve breuk kan zijn...

Sofie
11-2-2012
 Meld misbruik2-2-2012 15:14:00

Wij hebben de uitnodigingen een 6tal weken op voorhand uitgestuurd. Dus in de laatste week van december. Mensen kregen dan tot 16 januari de tijd om te laten weten of ze al dan niet kwamen. Een geluk dat die datum ver genoeg op voorhand lag, want hoewel zo goed als alle genodigden komen, hebben we er toch een heel deel zelf moeten opbellen voor bevestiging. "Ah moest ik bevestigen, ik nam aan dat jullie dat wel wisten" is zowat de meest gebruikte zin .

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik2-2-2012 15:21:28

Tgoh Heidi ik zou ze uitnodigen uiteindelijk zijn het maar 4 personen extra op uw avondfeest en dat ben jij de reden niet van de definitieve breuk.

Wij zitten hier met 140 mensen op het avondfeest en 80 op de receptie. Toch meer dan verwacht. Het is inderdaad soms moeilijk om de grens te trekken. Maar wij zijn in november verhuisd en hebben de regel genomen: iedereen die al eens moeite gedaan heeft om ons huis te zien is gevraagd.

Vriend wil onze uitnodigingen al begin juni versturen terwijl ik liever tot begin juli wacht.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik2-2-2012 15:30:47

Ik denk dat ik ze dan bij de laatavondgenodigden ga zetten... :)

Wij ook ongeveer hetzelfde cijfer; 140 + 60 en ook al 100 op een eerste receptie.

Wij trouwen 7 juli, eerste weekend van bouwverlof. Ook al zijn de meeste mensen al op de hoogte van onze datum, toch zouden we opteren om de uitnodigingen eerder iets vroeger dan eits later te versturen; dwz. maart of april. enja, stiekem ook omdat ik niet langer kan wachten :)

Sofie
11-2-2012
 Meld misbruik2-2-2012 17:53:45

Ja ik wou ze ook graag vroeger uitsturen, maar iedereen zei me dat het "onbeleefd" is je uitnodiging meer dan 6 weken op voorhand uit te sturen...

Ik weet het ook niet... Nu ja iedereen heeft tijdig verwittigd, dus geen problemen hier :-).

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik2-2-2012 18:28:16

Sommige sturen ze 8 weken op voorhand, anderen 6 weken op voorhand,... Maar ik denk toch dat ik ze 8 weken op voorhand zal sturen, ik zal niet meer kunnen wachten denk ik haha!
De meeste gaan we zelf rondbrengen, omdat de meeste in de gemeente zijn waar we wonen, de andere er zijn er maar denk ik 10 die we zullen opsturen...
Je spaart hierdoor natuurlijk ook heelwat kosten....

groetjes!

isabel
14-7-2012
 Meld misbruik2-2-2012 18:43:10

hey heidi,

eerste weekend van het bouwverlof is 14 juli
Ik heb dat speciaal nagevraagd omdat mijn ventje ook in den bouw en naargelang dus ook veel van onze vriendenkring.
Misschien nog ff navragen??

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik2-2-2012 20:07:30

Over mensen vergeten gesproken: vergeet ook jezelf niet op de gastenlijst te zetten!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik3-2-2012 8:11:29

Isabel, het bouwverlof verschilt van regio tot regio, bij ons ist vanaf 7 juli :)

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik3-2-2012 9:57:52

amai, dat is een hele groot feest.... wij hadden 100 man op het avondfeest en dan heb ik nog niet eens de kans gehad om tegen iedereen iets te zeggen... wat moet dat dan zijn bij het dubbele.

wij waren eigenlijk niemand echt vergeten gewoon een paar mensen een tijdlang over getwijfeld.
We zijn begonnen met een longlist : onze gsm afgelopen en iedereen waar we zelfs maar vaag 'ja' bij dachten opgeschreven.
dan onze hele familie erbij gezet en de paar verplichte klanten en collega's waar je niet onderuit kan.
Dan zijn we gaan schrappen om zo uiteindelijk tot een shortlist te komen waar we allebei heel erg blij mee waren.
ik ben wel altijd van diezelfde excelllijsten uitgegaan om te vermijden dat iemand van een guestlist niet op de tafelschikkinglijst terecht zou komen etc.
dus als ik iets wijzigde dan sprong een 'fout' er meteen uit en zag je dat er hier bvb 96 waren en daar 105.
We wilden er echt alleen de mensen bij die we het laatste jaar ook effectief gezien hadden, dus sommige vrienden waarmee het contact de laatste jaren wat verwaterde zijn ertussenuit gevallen.
De oudere familieleden (tantes, nonkels, grootouders) hebben we een trouwlunch voor gegeven en de rest is op het avondfeest gevraagd.
Het was een heel mooi groepje mensen en het was een spétterend feest dus ik denk dat we juiste keuze gemaakt hebben qua gasten.

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik3-2-2012 12:37:47

Aan iedereen die zelf zijn uitnodigingen gaat rondbrengen ipv opsturen : trek hier zeker genoeg tijd voor uit, je blijft al snel een hele avond plakken! Wij weten uit ervaring bij onze familie dat je beter twee weken vroeger begint met uitdelen dan normaal, omdat je slechts één of twee koppels per avond kan doen. Als je zo 50 of 60 uitnodigingen moet wegbrengen, ben je al snel enkele weken kwijt.
Wij hebben alles kunnen uitdelen op kerstfeestjes, zo hadden we op 2 avonden 90% van onze uitnodigingen uitgedeeld.

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik3-2-2012 13:00:15

Hey Claire,

Ok dan... :-) Voor brandweer en 100 zal het makkelijk zijn maar dan zoals je zegt de familie we gaan er binnen een 2 weken nalf aan beginnen dan hebben we hopelijk tijd genoeg :-)

groetjes!

Serendipity
12-5-2012
 Meld misbruik3-2-2012 15:10:48

Onze drukker zegt het meeste succes te hebben met ze 6 weken op voorhand te sturen
hij heeft blijkbaar al gemerkt dat als ze té vroeg gestuurd worden, dat de mensen het vergeten doordat ze opzij gelegd zijn ... verschoot er wel even van want ik wou ze ook vroeger versturen

nu is er beslist om ze begint-midden maart te versturen en ze te laten bevestigen voor (ik geloof) 12 april

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...