Terug naar overzicht
Hey, ik hou mijn feest in het Dennenhof. Ik dacht dat ze toch iets hadden gezegd van andere buffetten naast diegene die in de brochure staan maar ben niet echt zeker meer. Maar hier kan je best eens een afspraak voor maken zodat ze je alles kunnen voorstellen van mogelijkheden.
mijn mama is getrouwd in het dennenhof in Brasschaat.Ik vind het een leuke locatie, de mensen waren super vriendelijk en de dj waar ze mee samen werken was ook echt top.De kamer (die mama gratis kreeg) was ook kei mooi.Maar... ik vond dat het eten wat weinig was, ons mama en man kozen voor koud buffet en er was op zich veel keuze maar toen ik voor de tweede keer ging nemen was er al super veel weg. Haar man zei ook wel dat er mensen waren die gewoon boertig hun bord gingen vullen (er was bijvoorbeeld 1 gevulde tomaat per persoon en sommige namen er dan 3) dus in hoe verre dennenhof daar aan kan doen...Voor de rest was ik zeer tevrede en staat ook op mijn lijstje van eventuele mogelijke locaties.Groetjes sarah
Dank jullie voor de reactie.We gaan er zeker eens kijken maar wou toch al wat meer info.Eline,heb jij eventueel wat gegevens ivm het bedrag?Heb hier totaal geen idee van dermee.Je mag me ook altijd een privé berichtje sturen want begijp dat ni iedereen er zaken mee heeft:-)