Terug naar overzicht
wij geven ze een canvasdoek in sepia (100cm x80cm) van ons en een citytrip naar Rome :-)
Tof idee een citytrip...Ga ik zeker opschrijven dank je wel!
Ik heb via origineelcadeautje.com een kristallen hart besteld met daarin een zelf geschreven tekstje om ze te bedanken.Groetjes,
Hier hetzelfde probleem, wat geven we? Plus dan nog eens het probleem dat we eigenlijk van de ene ouders zeer veel krijgen, en van de andere niets. Dus willen we eigenlijk ook een mooier kado geven aan de ene dan aan de andere pfff, moeilijk, en hoe leg je zoiets aan boord?Nog iemand een gelijkaardig probleem?Thanks
Wij gaan waarschijnlijk gepersonaliseerde champagneglazen geven aan de ouders van brianto.be. Bij ons is het ook zo dat mijn ouders veel geven voor onze trouw en mijn schoonouders helemaal niets, maar toch geven we hun hetzelfde cadeau. Het is nl. een dankjewel voor al de goede zorg en de opvoeding (en alles wat daarbij hoort) die ze hebben gegeven.
Bij ons dus hetzelfde probleem... Ik weet dat de kadootjes gegeven worden voor de goede zorgen enzovoort, mar toch ook als dank u voor wat ze gedaan en gegeven hebben voor de trouw...Ik denk dat we toch voor verschillende kadootjes zullen opteren en deze gewoon afgeven na de speech samen met een mooi bloemetje.
hier ook zon situatie maar wij geven de zelfste kadootjes om het huwelijk en mijn ouders krijgen nog een cadeaubon om te gaan brunchen in saint germain omdat ze dit al zolang willen maar het komt er nooit van . zo hoeven we niemand in verlegenheid brengen. Mijn schoonouders zouden ons hun laatste cent geven maar moeten samen rond komen van een pensioentje van €1000 dan snap je wel dat zij niet kunnen sponseren en ik wil dit op het feest zeker niet accentueren
Hoikes,Wij gaan het trouwalbum zelf maken zo digitaal en dat dan gelijk mee bestellen voor de ouders. Het zijn ook foto's maar het is toch ook wel een beetje speciaal :-)
Hallo.Wij gaan heel waarschijnlijk via www.deavond.nl kijken om een bronzen of metalen beeldje te geven van een knuffelend gezin. We vinden dat mooi en symbolisch voor de jaren die ze al goed voor ons gezorgd hebben.GroetjesRebecca
Wij gaan als "bedankje" naar onze beide ouders toe, met z'n allen op culinair weekend.Dat geeft ons nog de tijd om de fotograaf zijn ding te laten doen, en dan gaan we tijdens dat weekend hun een fotokader met huwelijksfoto geven.