Terug naar overzicht
Geen ervaring mee, maar lijken me zeker heel mooie juwelen!!
ik heb er ook nog niets gekocht. Is hier vlakbij dus ik blijf deze topic volgen want zij behoort ook tot mijn mogelijkheden.
Hey Lien, Ik heb zonet met haar een afspraak gemaakt voor dinsdag 14/2.Ik hou u op de hoogte!
Ik ga dit ook ff volgen, heb al veel van haar gehoord, maar zelf nog niks gekocht. woonook in de buurt, altijd gemakkelijk dus
Ik volg ook!
hoi Ilse,Wij hebben onze ring en plaatje bij Elke laten ontwerpen. Het is een zalige dame die er alles aan doet om jullie droomringen te maken. Wij zijn supercontent van ons ontwerp.
Hoi, dit zien er mooie ringen uit. Wij zijn ook bezig met de zoektocht naar ringen... Weet iemand wat de prijzen ongeveer zijn bij deze Elke Stuyck?Bedankt!Groetjes
Zij heeft geen prijzen. Jullie kunnen naar haar gaan en zeggen rond die prijsklasse wil ik zitten. Zij zal dan met jullie een oplossing zoeken om er niet boven te gaan.
Kan je 'oud goud' meenemen om erin te verwerken?
Ja dit doet zij ook. Zij zal ook bepalen of ze het erin kan verwerken. Als dit niet zo is weegt ze het goed en dan koop zij het aan. En dan kan jij met het geld iets laten maken. Maar voor het juist te weten moet je eens naar haar gaan.
Hoi iedereen!Voor de volgers :-) Gisteren dus voor het eerst bij Elke geweest. Ik kreeg een zeer warm onthaal. Elke nam echt haar tijd voor mij (mijn verloofde is ziek, dus ik ben alleen naar de afspraak geweest). De keuze van een trouwring vind ik echt moeilijk! Normaal laat ze het paar afzonderlijk in haar voorbeeldenboek kijken om te zien wat jullie mooi vinden, en nadien samen. Op basis hiervan gaat ze dan op zoek naar een 'compromis' tussen jullie 2 (verschillende) stijlen. Maar ik was dus alleen. Nu is het wel zo dat Ronny in de bouw werkt en aldus de ring niet echt zal dragen. Alleen vond ik het niet simpel en had ik het zwaar onderschat. Je moet een keuze maken uit het - materiaal: zilver, goud of witgoed?- de dikte- de afwerking: geborsteld, gewatteerd, ...? - zonder steentje of met en hoeveel dan? - de gravering: boven, in het midden of onder? - de gravering: in drukletters of geschreven letters?- "Ronny en Ilse" of "Ronny & Ilse" of "Ronny (hartje) Ilse" of... ? - ... Enfin, uiteindelijk denk ik wel dat we iets moois hebben bedacht. Op 29 februari gaan we samen terug en zal ze een proefontwerpje voor ons klaar hebben. Het zal iets vrij simpel worden in zilver gewatteerd met een dikte van 5mm voor mij en 9mm voor hem + gravering binnenin + gravering buiten een persoonlijk tekstje van ons. Ruw geschat kon ze me zeggen dat mijn ring op +/- € 300 ging uitkomen en die van Ronny op +/- € 400. Maar ik had in elk geval een zeer goed gevoel bij haar. Ze begreep met echt, hoop ik, maar dat zal ik wel zien op 29/2.
Oh super, en die prijzen vallen eigenlijk echt wel goed mee. Ik ga het zeker in mijn achterhoofd houden, bedankt om ons te laten weten hoe het gegaan is.
Hoi Ilse,Je gaat verschieten van je ontwerp. Elke heeft een gave om wat je vraagt uit te voeren. Het is een schat van een dame.
Ik ben ook echt benieuwd! Ben enorm aan het aftellen naar onze volgende afspraak. Die ringen zijn voor het leven hé en vind dit toch wel heel belangrijk.
hey leuk, blijkbaar een uitstekende keuze om je ringen te laten maken daar, hoe lang duurt het ongeveer eer de ringen af zijn, zo hebben we een beetje een idee hoeveel tijd we moeten rekenen.Denk er plots aan, zo kan je mss ook ringen laten maken die je ergens gezien hebt van de bekendere maar helaas ook duurdere merken, en dezelfde hebben voor de helft van de prijs?!
@ Stef, wij trouwen in op 30/6 en ze vond dat wij er op 14/2 snel bij waren. Binnen 2 weken is het ontwerp klaar en vanaf de definitieve keuze moet je nog een 4à5 weken rekenen.
@ StefDat kan je zeker doen. Dat hebben wij ook gedaan en dan heeft zij ook al visueel waar jullie naartoe willen. Je kan er dan nog je eigen touch aan geven.
JOEPIE!! Vandaag gaan we naar het ontwerp kijken!
WAUW! Das het enige dat ik kan zeggen over het ontwerp!Elke heeft perfect gecreëerd wat ik wil, wat ik wil dragen voor de rest van mijn leven! 8 juni mogen we ze gaan ophalen, dan moeten ze nog een kleine 20 dagen in de kluis tot aan de grote dag... !
Raar hé, wat jij in je hoofd hebt dat zij dit zo kan toveren. Het is een echt natuurtalent, die elke.
Heb ook even een mailtje gestuurd na al jullie leuke reacties. Groetjes, Kim