Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf

3-2-2012 8:58:25
Hoi bruidjes!

Vandaag hebben we de eerste afspraak met onze fotograaf. Wat moet ik zeker vragen?

xxx

Tamara
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 606

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik3-2-2012 9:36:57

Wij hebben volgende dingen gevraagd:
- Hoe regelen we de betaling?
- Overlopen van dagplanning, is dit een goede planning of hebben we ergens meer tijd nodig?
- Wanneer komen we de beslissing maken welk album we nemen?
- Op welk gsm-nummer kunnen we bellen als er de dag zelf iets mis is? (wij werken met een koppel, vandaar)
- Wij krijgen ook een privéwebsite waar de foto's op worden geplaatst, zodat we deze thuis zelf kunnen bekijken met een paswoord: kunnen familieleden ook een paswoord krijgen (zodat ouders ook even kunnen kijken welke foto's zij willen hebben/bestellen)?
- Welke info heeft de fotograaf nog van ons nodig voor de dag zelf?

groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik3-2-2012 9:37:56

Ik zie nu dat dit jullie eerste afspraak is met de fotograaf
Bedoel je de eerste sinds jullie hem geboekt hebben of gewoon de allereerste keer?

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik3-2-2012 10:06:11

Nee Stefanie, de eerste sinds we hem hebben vastgelegd :) Bedankt voor de info, ga het direct overschrijven en strakskes meenemen!

xxx

tima
8-9-2012
 Meld misbruik3-2-2012 18:05:03

ik zou ook al wat vragen in welke richting hij gaat kbedoel werkt ie graag met atrributen hebben jullie zelf een bepaalde stijl van foto's zeker vermelden zodat de visies kloppen waar jullie gaan foto's trekken binnen en buiten (een fotograaf weet dikwijls al direct te zeggen of dit goed is of niet of komt met andere toffe suggesties) .
eten & drinken hoe ziet hij dit moet je iets voorzien of niet
vervoer ? bij ons bvb gaat de fotograaf mee met ventje naar oostende wordt die afgezet aan mijn ouderlijk huis neemt ie foto's gaat terug mee naar diksmuide met de ceremoniemeester , in diksmuide staat dan zijn auto. hij rijd met zijn eigen auto naar feestzaal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...