Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat met het dessert?

3-2-2012 9:54:32
Hoi iedereen!

Gisteren hebben we samen met de cateraar nog eens alles overlopen.
En ik moet zeggen... het ziet er allemaal goed uit!
Ben blij dat die man ons zo goed kan helpen bij het plannen van onze dag...
Zo waren er toch enkele elementen waar ik zelf niet bij had stilgestaan bij de dagplanning, om ervoor te zorgen dat genoeg rust, maar niet te veel wachtmomenten zijn.

Alleen ben ik er nog niet uit wat het dessert betreft.

Wij trouwen namelijk op 30 juni 2012. En ik hoop (waarschijnlijk zoals iedereen) op supermooi weer!
Dan lijkt mij een dessertenbuffet met chocomousse en crème brulée bijvoorbeeld niet iets wat zal aanslaan. Maar van ijs ben ik dan ook weer niet zo een fan... Hij raadde ons ook af om enkel taart te geven....
Wie heeft er tips voor mij? Hoe doen andere bruiden van juni-juli-augustus het?

Ilse
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 938

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik3-2-2012 10:05:11

als je een dessertenbuffet neemt kan je daar ook wel ijs insteken meestal ( met een ijskarretje ofzo) en anders fruit is suuuper lekker in de zomer

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik3-2-2012 10:08:10

Zelf zijn wij niet zo een zoetebekken... En eerlijk, 7,5€ per persoon voor het dessert vind ik eigenlijk wel wat veel. Is dit de gangbare prijs?

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik3-2-2012 10:23:15

bij ons is het zelfs 10 euro voor dessertenbuffet ( niet etende gasten) je kan eventueel ook beetje kaas ofzo erbij doen?

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik3-2-2012 10:24:42

Ah, je bent geen zoetebek, vandaar dat je denkt dat een dessertbuffet niet gaat aanslaan bij mooi weer . Eerlijk, voor mij mag het eender welk weer zijn, een dessert met chocolade gaat er altijd in! Met ijs doe je mij geen plezier, dat laat ik altijd aan me voorbijgaan.
Ik denk ook dat 7,50 pp voor een dessertbuffet een normale prijs is. Meestal is een dessert aan tafel goedkoper. Is dat geen optie? En dan kies je iets wat je zelf lekker vindt.

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik3-2-2012 10:32:15

wij betalen 43euro voor onze "late" gasten en daar zit een all in drankformule van 6u in + dessertenbuffet

groetjes

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik3-2-2012 10:32:50

aahja en nog middernacht snacks ook :)

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik3-2-2012 10:37:13

Hey Ilse
Wij nemen een dessertenbuffet waarin vanalles wat zit. We moeten nog een keuze maken tussen een gewoon dessertenbuffet, iets meer uitgebreidt of deluxe. In het gewoon zitten een 4-tal desserts, het tweede 6 tot 8 en de deluxe is zeer uitgebreidt met een ca 12 desserts. De prijzen zitten tussen €7 en €12 wat ik niet overdreven vind als je ziet wat je ervoor terug krijgt. Zoiets moet je voor jezelf uitmaken natuurlijk. Maar ik vind een dessertenbuffel een leuke afsluiter van het diner. Veel succes ermee!

lien
4-5-2013
 Meld misbruik3-2-2012 11:17:18

Bij ons is het dessertenbuffet (meer dan 25 soorten) 7.50 euro per persoon !! en dan komt er nog een extra 4 euro pp bij als we een pronkstuk of ijstaart bestellen.

benita
8-9-2012
 Meld misbruik3-2-2012 11:43:28

Hoi,

bij ons gaat het een dessertbuffet zijn,
en er gaat ook nog een oude ijskar staan.

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-2-2012 13:14:49

Hey,

Ikzelf ben nogal een dessert eter en een chocomouse of creme brulee gaan er dan ook altijd wel in. Ook als het iets warmer is .
Wij nemen ook het dessertbuffet voor onze gasten. Ik dacht dat het iets van een 12€ de man is. Het blijft wel staan durende het hele dansfeest tot 4u 's morgens (behalve de chocoladefontijn en ijstaart).

Groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik3-2-2012 17:52:46

hier ook €10 dacht ik maar er zit wel een mini bruidstaart in die geflambeerd wordt

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik3-2-2012 18:06:40

Hey, wij gaan voor een dessertenpallet aan tafel met 7 verschillende soorten waaronder bv. soesjes, verse vanilleijs,... Dit kost ons 9.5 euro per persoon! Dessertenbuffet was aan 12 en 1 dessert aan tafel was 8.5 euro. Maar in de zomer past zeker een lekkere crème brulée of een chocomousse.

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik3-2-2012 18:16:48

Ik ben wel een zoetebek en geloof mij, of het nu zomer is of niet, een chocolademousse of een crème brûlée gaat er altijd in!

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik3-2-2012 22:40:51

Wij doen ook een dessertbuffet en een bruids-ijstaart...
Hyby to be en ik zijn geen taarteneters, tenzij een fruittaart met zanddeeg en lekkere gele crême, maar dat is geen bruidstaart, vandaar een ijstaart... (en al lust ik enkel maar vanille en geen cholade-ijs en zo)
We hebben ook een vrij uitgebreid dessertbuffet en ik lust er ook niet veel van, ik ben wel een zoetebek, maar eerder voor koekskes en snoep :) Al ga ik wel enkele dingen proeven... Zolang het maar geen chocolademousse is of zo, want ja, ik ben één van de weinige vrouwen die niet zo graag chocolade lust ;)
Er is ook vers fruit bij en dat is mmmmm, lekker :)

Mieke
1-6-2012
 Meld misbruik5-2-2012 12:58:25

Hoi Ilse,
Ik vind persoonlijk dat een trouwfeest niet kan zonder bruidstaart om dan sam=en aan te snijden.Gelukkig is mijn broer patissier en zorgt hij voor een taart van 4 verdiepen elk in een ander smaakje.zo'n taart kost dan normaal 4 euro p.p. en in de feestzaal vragen ze 2,5euro voor de bediening en de koffie erbij.
veel succes met de verdere plannen
groetjes Mieke

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik6-2-2012 11:42:28

'k Weet niet meer wat ons dessertenbuffet gekost heeft, maar 'k denk dat je voor minder dan 7,5 euro per persoon maar weinig zal vinden..

Toen wij getrouwd zijn, was het heel mooi weer en lekker warm, en de zoetigheden bij het dessertenbuffet (wij hadden een beetje vanalles, inclusief ijs en bruidstaart) gingen er goed vandoor, dus daar zou ik mij zo geen zorgen over maken ;)
Groetjes,
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...